×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
مرمت و بازسازی مساجد صفی و اردبیلیان رشت رونمایی شد

گیلان پیام/ مهندس اکبرزاده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان در این آیین با برشمردن ویژگی های منحصر به فرد این بازسازی و مرمت گفت: کار مرمت و بازسازی مسجد صفی و مسجد آقا سید ابراهیم در طی۱۲ ماه کاری به پایان رسید.
وی افزود: ابتدا به بهانه مرمت سربندی با درخواست هیات امنا و دستور اکید دکتر نوبخت و موافقت آیت الله رودباری کار تعمیرات و مرمت و بازسازی مسجد صفی آغاز شد و همزمان نیز این کار در مسجد آقا سید ابراهیم (اردبیلیان)نیز کلید خورد.
وی اضافه کرد: از دکتر نوبخت معاون رئیس جمهوری ,مهندس تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ,دکتر زارع استاندار گیلان, مدیرکل میراث فرهنگی و همه عزیزان که درمرمت و بازسازی این مساجد همراهی و پشتیبانی کردند صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.
وی یاد آور شد: کار مرمت و بازسازی این مساجد بر اساس باستان شناسی و مستندات فنی و تاریخی به بهترین شکل ممکن انجام شده است.
در ادامه این آیین دکتر محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهورو رئیس سازمان برنامه بودجه کشور طی سخنانی گفت: حسب وظیفه کاری در دو روز پایانی هر هفته در یکی از استان های کشور در بهره برداری از پروژه های کوچک و بزرگ حضور پیدا می کنم و پروژه های ماننداتصال راه آهن سراسری همدان به شبکه سراسری، راه آهن کرمانشاه به ارومیه ، راه آهن تبریز به سنندج که ۷ مرداد به شبکه سراسری متصل می‌شود و… ودر مجموع در طی این هشت سال گذشته شاهد شادمانی های بسیار زیاد مردم در مناطق مختلف کشور بودم ولی اقدامی که برای این مساجد انجام شد برایم از قداست , حلاوت و ارزشمندی خاصی برخوردار است وی اضافه کرد : لذا باید از استاندار گیلان، مدیرکل بنیاد مسکن و همه همراهان تشکر ویژه داشته باشم .
دکتر نوبخت با اشاره به بخشی از خدمات انجام شده بنیاد مسکن، کمیته امدادو سازمان برنامه و بودجه اشاره کرد و یاد آور شد: در همه استانهای کشور بر اساس توافق نامه منعقدشده با بنیاد مسکن، کمیته امداد و سازمان برنامه و بودجه با نگاه حمایتی دولت به محرومین و نیازمندان در خانه سازی اقدامات خوبی انجام شد و در طی این مدت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای محرومین و نیازمندان ساخته شد که در ایام بهره برداری از پروژه های کوچک و بزرگ در استانها بیش از ۷۵ هزار کلید واحد مسکونی احداث شده به نیازمندان و محرومین تحویل داده شد.
دکتر نوبخت در بخش پایانی افزود:این روال به عنوان بدعتی مانا وماندگار همچنان تداوم خواهد یافت./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.