×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
اعمال محدودیت ها و دستورالعمل ها باید با همکاری همه دستگاه ها در سراسر گیلان اجرا شود

گیلان پیام/ دکتر آبتین حیدرزاده امروز، شنبه در وبینار صبحگاهی با مدیران شبکه بهداشت و درمان تابعه دانشگاه با بیان اینکه اوج گیری جدید کووید ۱۹ در استان را شاهد هستیم، اظهار داشت: علایم بالینی نشاندهنده ورود ویروس دلتا به گیلان است که باید نسبت به رعایت پروتکل ها و اعمال مدیریت ها بیش از پیش جدی باشیم.
وی با اشاره به اهمیت همکاری فرمانداری ها، دستگاه قضایی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و نیروی انتظامی برای کنترل و مدیریت بهتر وضعیت شهرهای در وضعیت قرمز و نارنجی، تصریح کرد : بخشی از نبود همکاری مردم برای اعمال محدودیت ها، به علت اجرا نشدن جدی مقررات است که باید برای رفع این مساله از ظرفیت مصوبات ستاد کرونا استفاده نماییم.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ادامه داد : از هفته جاری بازدیدهای سراسری در همه شهرستان ها توسط ناظران و سرناظران صورت می گیرد تا اعمال محدودیت ها و دستورالعمل ها به جد انجام شود.
وی در پایان با بیان اینکه نجات جان هر انسانی برای ما مهم است ، یادآور شد: کنترل کووید ۱۹ در استان باید با همکاری همه دستگاه ها و مردم صورت گیرد .
لازم به ذکر است : روند انجام واکسیناسیون در استان گیلان در هفته جاری ادامه دارد و تاکنون ۲۵۸ هزار دز واکسن به گروه های سنی مشخص تزریق شده است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.