×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کاشت موفق ۱۷ حلزون شنوایی در قطب درمانی شمال کشور

گیلان پیام/ دکتر ارسلان سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست با پزشکان مرکز کاشت حلزون شنوایی با بیان اینکه کاشت حلزون و استقرار آن در استان با همت همه‌جانبه تحقق‌ یافته است اظهار داشت: تجهیزات موردنیاز کاشت حلزون باید خریداری و در اختیار کادر درمان این مجموعه قرار گیرد.
وی با تقدیر از تلاش‌های همه‌جانبه در جهت استقرار مرکز کاشت حلزون در گیلان و اقدامات درمانی و توان‌بخشی از سوی فعالان آن افزود: نیروی انسانی موردنیاز برای ارائه خدمات کاشت حلزون به‌ویژه در حوزه ی بازتوانی و بکارگیری نیروهای آموزش‌دیده و مجرب در این زمینه باید تأمین شود.
دکتر سالاری تاکید کرد: همه باید در فضای هم‌دلی برای توسعه ارائه خدمات به مردم کمک کنند و در این زمینه دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچون گذشته پیشگام است.
توانمندی قطب کاشت حلزون شمال ایران به کشورهای حاشیه خزر‌ معرفی شود
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان هم در این نشست با تأکید بر اینکه استمرار خدمات کاشت حلزون نیازمند حمایت و پشتیبانی است گفت: باید با بهره‌گیری از ظرفیت ارتباطات جمعی، توانمندی قطب کاشت حلزون شمال کشور علاوه بر استان‌های هم‌جوار به کشورهای حاشیه دریای خزر هم معرفی شود.
دکتر انوش دهنادی مقدم بر آمادگی و تلاش معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی برای پیگیری‌ در راستای تأمین تجهیزات درمانی موردنیاز کاشت حلزون مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین (ع)رشت تأکید کرد.
گیلان چهارمین قطب کاشت حلزون کشور است
مسئول مرکز کاشت حلزون شنوایی گیلان هم در این نشست با بیان دستاوردهای این مرکز گفت: در کمتر از یک سال اخیر، ۱۷ مورد کاشت حلزون شنوایی به همت کادر این مرکز انجام شده که نتایج جراحی‌ها هم مثبت بوده است.
دکتر شادمان نعمتی با اشاره به برگزاری ۸۰۰ جلسه توان‌بخشی و شنوایی‌سنجی برای بیماران مرکز کاشت حلزون شنوایی در این مرکز عنوان کرد: هر کدام از جراحی های کاشت حلزون و اقدامات توان‌بخشی پس‌ از آن، بیش از یک میلیارد تومان در این مرکز دولتی، هزینه در پی دارد.
مسئول مرکز کاشت حلزون شنوایی مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین (ع) رشت با بیان اینکه گیلان چهارمین قطب کاشت حلزون کشور است و باید به استان‌های قطب نیز خدمات ارائه دهد، تصریح کرد: جراحی کاشت حلزون شنوایی یکی از پیشرفته ترین جراحی‌ها در علم پزشکی است که اعضای هیئت‌علمی دانشگاه به آن دست یافته اند و علاوه بر گیلانی ها به استان‌های هم‌جوار خدمات ارائه می‌کند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.