×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
مصاحبه رادیویی معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق گیلان

گیلان پیام/بیدی گفت: تراز تولید و مصرف برق درکل کشورمنفی است و مصرف برق از ظرفیت تولید برق بیشتر است لذا صنعت برق کشور در تمامی بخش ها اعم از تولید، انتقال و توزیع با چالش جدی مواجه هستند و در تلاش اند تا با استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود با کمترین مشکل تابستان سال جاری را پشت سر بگذارند.
وی خاطرنشان کرد: زنجیره ای از عوامل باعث بروز مشکل کمبود انرژی برق در کل کشور شده است و از مهمترین آنها می توان به افزایش زودرس دمای هوا و افزایش مصرف برق، کاهش تولید در نیروگاههای برقابی، استخراج غیرمجاز رمزارزها و … اشاره کرد.
معاون فروش و خدمات مشترکین توزیع برق گیلان ضمن اشاره به برخورد جدی با مراکز غیرمجاز استخراج رمزارزها اظهار داشت: ساعت اوج مصرف ۱۲ الی ۱۸ است و مدیریت مصرف برق در این ساعات کمک شایانی به جلوگیری از خاموشی های احتمالی خواهد کرد.
بیدی تاکید کرد: از صبر و همراهی مشترکین کمال تشکر را داریم و بیش از هر زمان دیگری همکاری این عزیزان می تواند یاری رسان صنعت برق باشد و مردم شریف استان با به کار بستن چند راهکار ساده از جمله قرار دادن درجه کولر رو ۲۵ درجه (دمای آسایش)، عدم استفاده از لوازم برقی پرمصرف مانند ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، جارو برقی و… در ساعات اوج مصرف، استفاده حداکثری از روشنایی روز سهم بزرگی در روشن ماندن چراغ خانه های هم استانی های خود داشته باشند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.