×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
بالغ بر ۶۰ کیلومتر شبکه گاز در گیلان اجرا شده است

گیلان پیام/حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به اجرای حدود ۶۰ کیلومتر شبکه گاز در استان اظهار داشت: ۷۹ درصد از مجموع عملیات شبکه گذاری گاز در بهار امسال متعلق به مناطق روستایی استان است که نشان از توجه ویژه شرکت ملی گاز به برخورداری همه نقاط استان از نعمت گاز طبیعی دارد.
وی با بیان این خبر افزود: هم اکنون مجموع طول شبکه تغذیه و توزیع گاز در استان به بیش از ۲۱ هزار و ۴۰۰ کیلومتر افزایش یافته است که این مسئله لزوم بازرسی و تعمیرات مستمر تاسیسات و خطوط گاز را ضروری تر از گذشته می سازد.
حسین اکبر همچنین از نصب بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ انشعاب جدید گاز در بهار امسال خبر داد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸ درصد افزایش داشته است.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان بیان کرد: با اجرای این عملیات در سه ماهه اول سال جاری، تعداد علمک های گاز در سطح گیلان به بیش از ۶۱۰ هزار انشعاب رسیده است.
وی گفت: با اجرای عملیات شبکه گذاری و نصب انشعابات گاز در بهار امسال، ۷ هزار و ۲۵۰ مشترک جدید به جمع مصرف کنندگان گاز طبیعی در گیلان افزوده شده است.
حسین اکبر در خاتمه از همه مصرف کنندگان گاز طبیعی بویژه مشترکین جدید درخواست کرد تا ضمن بررسی مستمر تجهیزات گاز و استفاده از وسایل گازسوز استاندارد، نکات ایمنی گاز طبیعی را رعایت کنند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.