×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
اجرای بسته بیمه‌ای صنایع کوچک موجب تضمین منابع مالی صنعت‌گران می‌شود

گیلان پیام/ فریبرز سعیدی کیا با اشاره به اجرای بسته بیمه‌ای خاص صنایع کوچک در کشور، گفت: این اقدام حمایتی موجب ایجاد امنیت روانی در صاحبان صنایع می‌شود.
وی بهبود فضای کسب و کار و تقویت تولید داخلی را از جمله مهم‌ترین اهداف این طرح دانست و افزود: ایجاد امنیت روانی برای صاحبان صنایع از دیگر پیامدهای اجرای بسته بیمه‌ای ویژه صنایع کوچک است.
سعیدی کیا با اشاره به اینکه کمبود نقدینگی عمده‌ترین مشکل صنایع کوچک است، عنوان کرد: این اقدام حمایتی به تضمین منابع مالی نیز کمک می‌کند.
وی بسته بیمه‌ای صنایع کوچک را شامل جبران خسارت ناشی از انفجار و صاعقه و بیمه جامع اموال، بیمه مسئولیت جانی و مالی در قبال اشخاص ثالث، بیمه مسئولیت کارفرما در برابر کارکنان ویژه فعالیت‌های صنعتی، خدماتی و تولیدی و همچنین شکست ماشین آلات معرفی کرد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان ادامه داد: پوشش درمان تکمیلی کارکنان و بیمه اعتباری به منظور فروش محصولات تولیدی و رفع دغدغه عدم وصول مطالبات نیز در بسته حمایتی صنایع کوچک پیش بینی شده است.
سعیدی کیا با بیان اینکه بسته مذکور تمامی خسارات احتمالی صنایع کوچک را جبران می‌کند، یادآور شد: متاسفانه برخی از واحدهای فعال در شهرک‌های صنعتی که از پوشش بیمه‌ای بی‌بهره بودند پس از خسارات وارد شده در سالهای گذشته نتوانستند مجددا سرپا شوند.
این مقام مسئول بر اهمیت بیمه و تضمین سرمایه‌های کشور تاکید کرد و افزود: این بسته بیمه‌ای یک پشتوانه برای صنایع کوچک است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان ابراز امیدواری کرد که با اجرای این طرح شاهد تسهیل و رونق فعالیتهای اقتصادی، افزایش ضریب امنیت و کاهش ریسک صنایع کوچک در فضای کسب و کار باشیم.
وی گفت: توصیه ما به فعالان صنایع کوچک در شهرکهای صنعتی این است که به منظور اطمینان از آینده اقتصادی خود و آرامش بیشتر در فعالیت‌ها حتما این بیمه نامه‌ها را تهیه کنند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.