×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
بیمه شدگان تامین اجتماعی از طریق پیامک از نسخه نویسی الکترونیک مطلع خواهند شد

گیلان پیام/علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان این مطلب ، افزود : نیمی از جمعیت استان تحت پوشش تامین اجتماعی قرار داشته و تا پیش از اجرای توقف صدور دفترچه های درمانی ، بیش از یک میلیون جلد دفترچه نزد مخاطبان این سازمان در گیلان بوده است .
وی با اشاره به اینکه با اجرای طرح نسخه الکترونیک و استقبال خوب مراکز درمانی و پزشکان ، علاوه بر صرفه جوئی های ریالی و زمانی برای بیمه شدگان ، بازنشستگان و سازمان ، شاهد رضایتمندی همگانی بویژه پس از استقرار کامل خواهیم بود اظهار داشت : در ادامه این طرح ، پس از هر ویزیت و استفاده پزشک از نسخه الکترونیک و سامانه مربوطه ، به بیمه شدگان پیامکی ارسال خواهد شد که این امر امکان سوء استفاده را از بین خواهد برد .
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان همچنین خاطر نشان ساخت : بیمه شدگان عزیز میتوانند از محتوای نسخ و پرونده سلامت خود نیز از طریق سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی eservices.tamin.ir در منویی که با این نام تعریف شده آگاه گردند .
علی حسین نژاد اجرای طرح نسخه الکترونیک را تحولی اثرگذار در حوزه درمان و اقدامی ماندگار برشمرد که آثار مثبت آن به مرور زمان برای همگان ملموس تر خواهد بود ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.