×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
پوشش بیش از یک سوم جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان توسط شعب و کارگزاری های سه گانه شهر رشت

گیلان پیام/ علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با اعلام این خبر ، اذعان داشت : بر اساس آخرین آمار افراد تحت پوشش در سطح استان ، از مجموع بیش از ۴۲۴ هزار بیمه شده اصلی ، تعداد ۱۶۳۵۲۱ نفر یعنی ۳۸/۳ درصد از جمعیت توسط سه شعبه شهر رشت خدمت رسانی می گردند .
همچنین در جامعه آماری مستمری بگیران نیز از مجموع بیش از ۱۴۰ هزار نفر مخاطبین این گروه ، تعداد ۵۴۴۶۵ نفر یعنی معادل ۳۸/۶ درصد از افراد این قشر توسط یه شعبه مستقر در شهر رشت تعهدات دریافت مینمایند .
نکته حانز اهمیت اینکه از مجموع یک میلیون و ۲۶۵ هزار نفر جمعیت استان که تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند تعداد ۴۶۶۵۵۶ نفر یعنی ۳۶/۸ درصد در سه شعبه رشت خدمات دهی می گردند .
بیش از ۲۷ هزار کارگاه تولیدی ، صنفی ، شرکت و کارخانه و ادارات مشمول قانون کار نیز در شهر رشت در حوزه عمل شعب سه گانه پوشش داده شده و ۳۵/۳ درصد از کارگاههای مشمول قانون تامین اجتماعی در استان را شامل می گردند .
شایان ذکر است ارقام مذکور صرفاً در حوزه سه شعبه شهر رشت بوده و در صورت احتساب شعب شهرصنعتی ، سنگر ، خمام و کوچصفهان در قالب کلی شهرستان رشت ، جمعیت افراد تحت پوشش به بیش از ۵۰ درصد افراد در سطح استان خواهد رسید .
۲۸شعبه اجرائی ، ۱۰ کارگزاری رسمی و ۷ واحد اقماری در سطح استان گیلان ، ارائه دهنده خدمات و تعهدات به مشمولین تامین اجتماعی هستند ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.