×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
رفع تصرف هزار مترمربع از اراضی تالاب بین المللی انزلی

گیلان پیام/ سید فرشید فلاح سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان انزلی با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای گشت، کنترل و پایش تالاب انزلی حدود ۱۰۰۰مترمربع از اراضی تصرف شده تالابی در حوزه مرکزی تالاب انزلی توسط یگان حفاظت محیط زیست شهرستان رفع تصرف شد.
فلاح ادامه داد: فرد متخلف با تخریب نیزار و کاشت نهال و همچنین ساخت غیرقانونی کومه در محدوده تالاب قصد تصرف اراضی تالابی را داشته که پس از هماهنگی لازم با دستگاه محترم قضایی، عرصه مورد نظر به صورت آنی و کامل رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد.
وی از همکاری مطلوب دستگاه قضا در برخورد با تالاب خواری و رسیدگی ویژه به منظور حفظ و حراست از انفال و پیشگیری از تضییع حقوق بیت المال تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: این اداره طبق مفاد ۶٩٠ و ۶٩٣ قانون مجازات اسلامی و در راستای حفظ و احیای تالاب انزلی با متصرفان و زمین خواران برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.
فلاح در پایان تصریح کرد: از همه مردم تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه زمین خواری، تخریب نیزار، تصرف اراضی تالابی و کاشت نهال در این محدوده؛ برای پیشگیری از تضییع حقوق بیت‌المال و جلوگیری از نابودی تالاب بین المللی انزلی مراتب را از طریق شماره تماس ۰۱۳۴۴۴۲۸۹۰۱ گزارش نمایند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.