×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
قدردانی استاندار از شرکت آگاهانه مردم گیلان در انتخابات / این حضور، برگ زرین دیگری در نظام مردم‌سالار دینی ایران ثبت کرد

گیلان پیام/ دکتر ارسلان زارع پس از بازدید شماری از شعبه‌های اخذ رأی شهر رشت به آغاز فرآیند رأی گیری از ساعت ۷ صبح روز جمعه با حضور عوامل، مجریان و ناظران برگزاری انتخابات در سراسر استان و استمرار شایسته این روند، اشاره کرد.
وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم کشور و استان‌مان، موجب ناکامی دشمنان و خنثی سازی توطئه‌های آنان شد، گفت: براساس آمارها و علیرغم وجود شرایط کرونایی، شاهد حضور خوب مردم وظیفه شناس و ولایتمدار گیلان در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم بودیم.
استاندار ضمن قدردانی صمیمانه از گیلانیان عزیز، بزرگ، آگاه و فهیم، این حضور را ثبت برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان مردم عزتمند و نظام مردم سالار دینی ایران دانست.
استاندار گیلان از شعب اخذ رأی مستقر در میدان شهدای ذهاب، دبیرستان قدس گلسار و دبستان شاهد دخترانه نفیسه رشت بازدید و از نزدیک در جریان روند رأی‌گیری و شمارش آرا قرار گرفت./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.