×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
فاز تکمیلی پروژه آبنمای موزیکال بوستان ملت تا پایان تیر ماه راه‌اندازی می‌شود

گیلان پیام/ سید محمد احمدی شهردار رشت در مراسم راه‌اندازی مجدد آبنمای موزیکال بوستان ملت بزرگترین آبنمای کشور که با حضور رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی رشت و شهروندان برگزار شد، اظهار داشت: فاز دوم پروژه آبنمای موزیکال بوستان ملت تا پایان تیرماه راه‌اندازی شود.
شهردار رشت در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه شهرداری‌ها در کنار انجام انواع فعالیت‌های عمرانی و خدماتی برای ایجاد نشاط اجتماعی هم وظایفی بر عهده دارند اظهار داشت: پروژه آبنمای موزیکال بوستان ملت با هدف افزایش نشاط اجتماعی شهروندان و پس از چندسال بلاتکلیفی مجددا راه‌اندازی شد.
احمدی با اشاره به اینکه پروژه آبنمای موزیکال بوستان ملت به صورت آزمایشی و با ۲۰ درصد ظرفیت راه‌اندازی شد بیان داشت: تا پایان تیر ماه پروژه آبنمای موزیکال بوستان ملت به صورت کامل تقدیم مردم رشت می‌شود.
شهردار رشت به لزوم بهره‌برداری صحیح از سرمایه‌های شهری تاکید کرد و با بیان اینکه برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهر رشت برنامه‌ریزی های لازم انجام شده است اضافه کرد: شهرداری رشت با تمام توان و ظرفیت نسبت به اجرا و تکمیل هر چه زودتر پروژه‌های شهری اقدام می‌کند.
احمد رمضانپور نرگسی نیز در حاشیه این مراسم ضمن قدردانی از پیگیری‌ها وتلاش‌های شهردار رشت برای راه‌اندازی مجدد آبنمای موزیکال بوستان ملت اظهار داشت: شورای پنجم با برگزاری جلسات مختلف به ویژه در کمیسیون عمران به پروژه آبنمای موزیکال رسیدگی کرد.
رئیس شورای اسلامی رشت با تاکید بر اینکه راه اندازی باغ ۴۵۰ هکتاری لاکان هم در دستور کار شهرداری قرار دارد خاطرنشان کرد: در بودجه امسال ۲۰ میلیارد تومان برای راه اندازی باغ ۴۵۰ هکتاری لاکان درنظر گرفته شده است و امیدواریم در موعد تعیین شده شاهد افتتاح فاز نخست این پروژه باشیم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.