×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
دعوت از بانوان گیلانی به اردوی تیم ملی هاکی

گیلان پیام/رئیس هیات هاکی استان گیلان، اظهار داشت: از سوی فدراسیون هاکی، سه ورزشکار گیلانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان بانوان کشور دعوت شدند .
مرتضی یحیی پور مسروری افزود: با توجه به اعلام فدراسیون هاکی ، نازنین امیدی ، زیبایحیوی و مهدیه مهدی زاده ورزشکاران شایسته استان گیلان به این مرحله از اردو دعوت شدند و باید به همراه سایر ملی پوشان از روز بیست و یکم خرداد ماه در اردوی انتخابی و آماده سازی تیم ملی هاکی داخل سالن بزرگسالان کشور حضور یابند.
وی ادامه داد: مرحله جدید اردوی تیم ملی هاکی داخل سالن بزرگسالان بانوان کشور تا روز بیست و هشتم خرداد ماه در تهران ادامه خواهد یافت که این سه بانوی ورزشکار شایسته گیلانی به همراه سایر دعوت شدگان باید در این مدت، مراحل آماده سازی خود را زیر نظر کادرفنی تیم ملی ادامه دهند.
رئیس هیات هاکی گیلان خاطرنشان کرد: اردوی تیم ملی هاکی بانوان کشور به منظور آمادگی نفرات ملی پوش برای شرکت در مسابقات آسیایی برپا شده تا با قدرت کامل در این رقابتها حضور یابند.
مرتضی یحیی پور مسروری با اشاره به این که مسابقات هاکی آسیا با حضور زبده ترین ورزشکاران این رشته در تایلند برگزار می شود ابراز امیدواری کرد بانوان گیلانی که هر سه از شهرستان رودبار می باشند با درخشش در اردوهای آمادگی و عضویت در تیم ملی هاکی در مسابقات قهرمانی آسیا حضور یابند.
لازم به ذکر است یکی از مربیان تیم ملی هاکی مینا حسنی مربی ارزنده گیلانی می باشد ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.