×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
اجرای طرح تحولی آجر های مهربانی فرهنگ اجتماعی ماندگار ایجاد می کند.

گیلان پیام/مهندس دقیق در این جلسه ضمن تشکر از زحمات اعضای شورا فنی، ابراز داشت: رعایت مقررات ملی ساختمان و آخرین دستورالعمل های تاسیسات برقی و مکانیکی در ساخت مدارس همواره مورد توجه جدی ما بوده است.
وی با اشاره به رعایت اصول فنی و مهندسی در اجرای پروژه‌های آموزشی اظهارداشت: رعایت استاندارد ها و ضوابط فنی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
مهندس دقیق با بیان پیوند عمیق بین معماری مدارس با میزان یادگیری دانش آموزان، خاطرنشان کرد: اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان به معماری مدارس و استفاده ازمصالح نوین مطابق با تکنولوژی دانش مهندسی، اهتمام جدی دارد.
مدیرکل نوسازی مدارس استان در ادامه با بیان اهمیت طرح تحولی آجرهای مهربانی افزود: با اجرای این طرح ما شاهد مشارکت آحاد مردم، نهادها، شرکت‌ها و سازمان‌های خصوصی و دولتی در امر مقدس مدرسه‌سازی و حتی ایجاد شبکه داوطلبان مدرسه‌ساز هستیم.
وی تصریح نمود: اجرای طرح تحولی آجر های مهربانی می تواند مشارکت ارزشمند در توسعه فضاهای آموزشی مردم را به یک فرهنگ اجتماعی ماندگار تبدیل کند.
گفتنی است پس از سخنان مدیر کل، دبیر جلسه شورای فنی نیز دستور کار جلسه را براساس نشست پیشین مطرح کرد و هر یک از اعضای کمیته نقطه‌نظرات و راهکارهای کارشناسی خود را حول مباحث مطرح شده تشریح نموده و به بحث تبادل نظر با هم پرداختند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.