×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
پیگیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از مصوبات سفر مقام عالی وزارت بهداشت

گیلان پیام/ دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان جهت پیگیری مصوبات سفر هفته گذشته دکتر سعید نمکی – مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هیئت همراه به گیلان در جریان سفری یک‌روزه با تعدادی از معاونین وزیر و مدیران کل وزارت بهداشت دیدار و رایزنی کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جریان حضور در وزارتخانه بهداشت و درمان با دکتر سید کامل تقوی نژاد، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت خانه دیدار و گفت‌وگو کرد.
دکتر سالاری در دیدار با دکتر تقوی نژاد، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مهندس ساکی، مدیرکل دفتر منابع توسعه فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت ، پیگیر تخصیص اعتبار جهت تقویت و بهسازی زیرساخت‌های بهداشت و درمان گیلان شد.
همچنین پیگیری تأمین و تخصیص اعتبار جهت ازسرگیری احداث، ساخت و تکمیل پروژه‌های عمرانی و فنی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از دیگر محورهایی بود که رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان در ملاقات با معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزیر بهداشت مطالبه کرد.
دکتر سالاری همچنین با دکتر سیما سادات لاری، معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیدار کرد و پیگیر مصوبات سفیر مقام عالی وزارت در این حوزه شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این دیدار ، با تقدیر از مجموعه وزارت خانه بهداشت و درمان و همچنین سازمان برنامه‌وبودجه در خصوص تأمین و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و دانشجویی در علوم پزشکی استان، پیگیر تخصیص اعتبار جهت تجهیز خوابگاه‌ها و فضاهای ورزشی در این دانشگاه شد.
دکتر سالاری همچنین در ادامه پیگیری مصوبات سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین هیئت همراه به گیلان، با دکتر جعفر صادق تبریزی، رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش نیز دیدار و گفت‌وگو کرد و خواستار تخصیص اعتبارات به‌ویژه در بخش «پزشکان خانواده شهری» شد.
دیدار با دکتر کامبیز نوروزی، مدیرکل منابع انسانی وزارت خانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دیگر برنامه‌های حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این وزارت خانه بود.
دکتر سالاری در این دیدار ، پیگیر مجوزهای استخدامی جدید در دانشگاه علوم پزشکی گیلان شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.