×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رای را فراهم کنید

گیلان پیام/علی فتح اللهی با اشاره به تسلیت فرا رسیدن رحلت بنیانگذار معمار‌کبیر انقلاب اظهار کرد‌: یاد و خاطرات‌ حضرت امام خمینی (ره ) را گرامی می داریم .
فرماندار رشت با بیان اینکه برای حفظ و حراست از اتقلاب و نظام جوان های بسیاری را تقدیم کردیم، گفت‌: ‌امروز در برابر حراست از ‌خون شهدا و آرمان های انقلاب و نظام وظایف خطیری عهده دار هستیم .
فتح اللهی اذعان‌کرد‌: مسئولان در برابر تحقق آرمان های انقلاب و نظام نقش آفرین هستند‌.
وی ادامه داد‌: اگر تلاش مدیران و مسئولان رضایت مندی مردم را مهیا کنند به همان نسبت شاهد حضور مردم در عرصه های سیاسی و اجتماعی خواهیم بود و اگر غیر از این باشد برعکس عمل خواهند کرد.
فتح اللهی افزود‌: هنگام شکل گیری انقلاب و در‌ دوران دفاع مقدس همین مردم ‌فرزندانش را فرستادند تا از وطن و ناموس این مرز و بوم دفاع کنند و در راه صیانت شهید شدند.
فرماندار رشت با تاکید بر اینکه امروز نیز با توجه به تحریم ها و تهدیدات‌ شرایط متفاوتی در کشور داریم، تصریح کرد‌: در مسائل اجرای‌ نگاه و تفکر انقلابی و جهادی را سر لوحه فعالیت ها قرار دهیم .
وی بیان اینکه ۲۸ خرداد حماسه دیگر است که در پیش رو داریم‌، اظهار داشت‌: همه ما بایستی با عملکرد مطلوب زمینه مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رای را فراهم کنیم .
فتح اللهی با بیان اینکه ما بایستی کشور‌مان را بسازیم، خاطر نشان کرد‌: هر کدام از ما در جامعه مسئولیتی را عهده دار هستیم و باید در راستای توسعه کشور گام برداریم .
فرماندار رشت به پیشرفت و توسعه کشور بعد از انقلاب پرداخت، افزود‌: توسعه زیر ساخت های شبکه های برق‌، ‌‎گاز و آسفالت از جمله دستاوردهای بعد از انقلاب بود‌.
وی اظهار داشت‌: ۴۳ سال کشور در تحریم و تهدیدات دشمنان بود‌، اکنون انرژی هسته ای را بهانه قرار داده اند در گذشته به عناوین مختلف کشور را تهدید و تحریم می‌کردند، با وجود این تهدیدات هرگز به اهداف شومشان‌ با اتحاد و هم دلی ملت ایران دست نیافتند‌.
فتح اللهی با اشاره به اینکه کشور از امنیت و موقعیت اجتماعی مطلوبی برخوردار است، خاطر نشان ساخت‌: هر برگ رای پای صندوق سرنوشت کشور را مهیا و در عرصه بین المللی نیز تاثیرات مطلوب و موثری خواهد داشت./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.