×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
نشست هم اندیشی مدیریت مصرف انرژی برق برگزار شد

گیلان پیام / نشست هم اندیشی شورای روابط عمومی صنعت برق استان گیلان در سالن ورزش شرکت برق منطقه ای گیلان با موضوع مدیریت مصرف انرژی برق با حضور مدیران دفاتر روابط عمومی شرکت مدیریت تولید نیروی برق لوشان، شرکت توزیع نیروی برق گیلان، شرکت تولید نیروی برق لوشان و شرکت برق منطقه ای گیلان برگزار شد.
در این جلسه«رضا احمدی » مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: با توجه به شرایط پیش رو و گرمای زودرس و کاهش تولید نسبت به سال گذشته و تراز منفی تولید و مصرف برق در سال جاری برگزاری جلسات مدیریت مصرف انرژی برق بسیار ضروری و اساسی است.
وی افزود: این جلسه با هدف انتقال و به اشتراک گذاری تجارب در زمینه مدیریت مصرف انرژی برق و پرهیز از موازی کاری در این خصوص می باشد.
مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در زمینه استفاده بهینه از انرژی برق در بین مشترکان، کارکنان و خانواده هایشان باید اولین و مهمترین اولویت شرکت های صنعت برق باشد.
محمد جانی؛ مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گیلان در این جلسه گفت: با کاهش بارش ها و کمبود تولید برق توسط نیروگاه های برق آبی شرایط خاصی در کشور حاکم می باشد و این شرایط خاص باید با استفاده بهینه از انرژی برق پشت سر گذاشته شود.
وی افزود: باید با خرد جمعی و هم افزایی برنامه های مدیریت مصرف را در اولویت قرار بدهیم.کارهای اشتراکی در این زمینه بطور حتم از تاثیرگذاری بالایی برخوردار است.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق گیلان افزود:استفاده از فضای مجازی و ظرفیت صدا و سیما می تواند ما را در رسیدن به اهداف مدیریت مصرف انرژی برق کمک کند.
محمد جانی با اشاره به راه اندازی پویش مردمی «مدیریت کولرها» گفت: با توجه به اینکه وسایل سرمایشی درصد بالایی از مصرف انرژی را به خود اختصاص داده است، مشارکت مناسب مردم در این پویش موجب خواهد شد تا تابستان امسال را با موفقیت پشت سر بگذاریم.
گفتنی است که در این جلسه، نشست با روابط عمومی ادارات، اصحاب رسانه در صورت رفع محدودیت های کرونایی مورد تاکید قرار گرفت و تصمیم گرفته شد تا در زمینه مدیریت مصرف انرژی برق جلساتی با سازمان ها و ادارات؛حج و اوقاف، هواشناسی، آموزش پرورش، بهزیستی و ائمه جماعات برگزار شود. همچنین پیشنهاد شد مدیران عامل شرکت های صنعت برق با رایزنی با مسئولان محترم صدا و سیمای مرکز گیلان، در برنامه های پربیننده این رسانه ملی حضور پیدا کنند و موضوع استفاده بهینه از انرژی برق را برای مردم شریف و فهیم استان تبیین کنند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.