×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
طی سال ۱۳۹۹حدود ۱۱۷ میلیارد ریال صدقه در استان گیلان جمع آوری شد

گیلان پیام/ عباس اهرابی، با اشاره به اینکه ۲۵۳ هزار و ۸۵۰ صندوق صدقه بزرگ، متوسط و کوچک در سطح استان نصب و توزیع ‌شده است، افزود: صدقه اهدایی در همان محل جمع‌آوری‌شده برای رفع نیاز محرومان و مددجویان منطقه هزینه می‌شود و به‌هیچ‌عنوان از این کمک‌ها برای انجام فعالیت‌های تشکیلاتی و سازمانی استفاده نمی‌شود.
وی، با برشمردن موارد مصرف وجوهات صدقات، گفت: مراحم دریافتی برای کمک به خرید، ساخت و تکمیل مسکن مددجویان، کمک به امر ازدواج نیازمندان، کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و هزینه‌های درمانی نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی و تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت، هزینه می گردد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، ضمن تقدیر از همراهی همیشگی مردم نوعدوست استان در دستگیری از نیازمندان، با تأکید بر اینکه شرایط مواجهه با بیماری منحوس کرونا و آسیب های ناشی از آن، عاملی برای کاهش مراحم و مساعدت های هم استانی های معزّز نشده است، بیان کرد: مردم خیّر همانند سال گذشته در این راه خیر قدم برداشته و مشارکت نموده اند.
اهرابی، در پایان با اشاره به شیوه‌های نوین و الکترونیکی برای پرداخت صدقه، گفت: نیکوکاران می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۱۳۸۸۷۷ با سهولت صدقه روزانه خود را پرداخت نمایند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.