×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مرکز مکانیزه گازهای طبی در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) افتتاح شد



گیلان پیام/در مراسم افتتاح مرکز گازهای طبی بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت دکتر احمدی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ، تلاش های کادردرمانی را در بحران کووید ۱۹ یاد آور شد و اظهار داشت که در روزهای ابتدایی همه گیری بیماری کرونا با حضور در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت شاهد بوده که با وجود امکانات بسیار کم چگونه همکاران بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) برای خدمت رسانی به بیماران تلاش می نمودند. ایشان راه اندازی مرکز گازهای طبی در بیمارستان حضرت رسول (ص) رشت را باتوجه به نیاز بیماران به خصوص در بحران کووید۱۹ بسیار مهم ارزیابی نمود و افزود بهبود ارتقای خدمات درمانی استان باید در اولویت مدیران استانی قرار گیرد.
درادامه این مراسم دکتر قنبرپور سرپرست مدیریت درمان استان گیلان اظهار داشت : راه اندازی مرکز گازهای طبی به عنوان یک هدف مهم و اولویت دار مدیریت درمان استان با توجه به شرایط خاص کرونایی و نیاز استان بوده که با تلاش و کوشش فراوان همکاران بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت بخصوص ریاست و بخش فنی و مهندسی به ثمر نشسته است.
سرپرست مدیریت درمان استان با بیان اینکه با راه اندازی بخش گازهای طبی نگرانیها برای اکسیژن رسانی به بیماران بستری از بین خواهد رفت افزود : این بخش با اعتباری نزدیک به ۵۰میلیارد ریال راه اندازی شده است. ایشان افزود دستگاههای بکار گرفته شده در این بخش از بهترین نوع از دستگاههای موجود در سطح دنیا می باشد.
در ابتدای مراسم دکتر کیایی رییس بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) با یادآوری تلاش های انجام گرفته برای راه اندازی بخش مکانیزه گازهای طبی ، اظهار داشت این بخش در راستای ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات درمانی با توجه به نیاز بیماران به ویژه در بحران کووید۱۹ راه اندازی شده است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.