×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
۶میلیون و ۸۰۰ هزار خدمت توسط شرکت گاز گیلان ارائه شده است

گیلان پیام/ حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با تاکید بر گسترش سطح کیفی و تنوع خدمات قابل ارائه از راه های مختلف بویژه از طریق مجازی به مردم و مشترکین اظهار داشت: در سال گذشته بالغ بر ۶ میلیون و ۸۰۰ خدمت مرتبط با گاز به مشترکین و متقاضیان ارائه شده است.
وی در همین راستا افزود: شرکت گاز برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، کلیه خدمات خود را از درگاه های غیر حضوری در اختیار مردم و مشترکین محترم قرار داده است و بر این اساس در سال گذشته بیش از ۳ میلیون و ۷۹۰ هزار خدمت از طریق سایت، نرم افزار موبایلی و تلفن گویای ۳۴۱۴ به مردم ارائه شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: در سال ۹۹ بیش از ۲ میلیون ۳۰۰ هزار خدمت از طریق سایت، بالغ بر یک میلیون و ۲۲۰ هزار خدمت توسط نرم افزار موبایلی و بیش از ۲۱۹ هزار خدمت از طریق تلفن گویا به متقاضیان ارائه شده است.
حسین اکبر همچنین از ارائه ۲ میلیون و ۵۱۴ هزار خدمت از طریق دفاتر پیشخوان در استان خبر داد و گفت: این میزان در حدود ۳۷ درصد از مجموع خدمات ارائه شده در سال گذشته می باشد و باید تمهیدات لازم برای کاهش این آمار و سوق دادن مردم به سمت خدمات الکترونیک اندیشیده شود.
وی اظهار داشت: متأسفانه علیرغم فراهم نمودن امکانات لازم در سایت، نرم افزار موبایلی و تلفن گویا، باز هم شاهد مراجعه مردم به ادارات گاز برای دریافت خدمات هستیم بنحویکه در سال گذشته بالغ بر ۳۱ هزار خدمت از طریق مراکز میز خدمت ادارات به متقاضیان ارائه شده است.
مدیرعامل شرکت گاز گیلان در خاتمه بار دیگر از همه مردم و مشترکین گرامی درخواست کرد تا کلیه خدمات مورد نیاز خود را از درگاه های غیرحضوری همچون تلفن گویای ۳۴۱۴، سایت شرکت گاز استان گیلان به آدرس WWW.NIGC-GL.IR و یا نرم افزار موبایلی خدمات الکترونیک گاز دریافت نمایند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.