×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دیدار نوروزی مدیرکل بنیاد مسکن با نماینده ولی فقیه در گیلان

گیلان پیام/ مهندس اکبرزاده گزارشی از عملکرد بنیاد مسکن ارائه نمود. وی ساخت مسکن محرومان را از برنامه های عملیاتی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: سال گذشته موافقت احداث ۲ هزار واحد مسکن محرومان در گیلان را از سازمان مدیریت و برنامه ریزی اخذ و در ادامه ساخت یک هزار واحد دیگر به آن اضافه شد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان از بهره برداری ۳ هزار واحد مسکن محرومان در سال جاری توسط این بنیاد در استان خبر داد و بیان کرد: ۶ هزار واحد نیاز مسکن محرومان استان است که امسال ۳ هزار واحد را تحویل می دهیم و ساخت ۳ هزار واحد دیگر را در سال جاری آغازمی کنیم.
اکبرزاده با بیان اینکه متراژ مسکن برای افراد فاقد سرپناه از ۴۲ متر مربع تا ۷۵ متر مربع است، تصریح کرد: احداث واحدهای مذکور در بودجه سال ۱۴۰۰ لحاظ شده است. در ادامه حضرت آیت ا… رسول فلاحتی با اشاره اینکه حساب ۱۰۰ از جمله یادگارهای امام راحل است اظهار کرد: سال ۱۳۹۹، سال پر مخاطره ای بود و رهبر معظم انقلاب گلایه هایی نسبت به “جهش تولید” داشتند و فرمودند جهش تولید مقداری انجام شد.
وی، مقام معظم رهبری را دیده بان نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: مقام معظم رهبری امسال را “تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها” نامگذاری فرمودند و این نشان می دهد ایشان همچنان به تولید داخلی تاکید دارند و براین اساس بازارهای غرب آسیا و آسیای میانه عرصه مناسبی برای صادرات کالای ایرانی محسوب می شود.
آیت الله فلاحتی، فرهنگ را موضوع اصلی در مسائل احتماعی ذکر کرد و یادآور شد: فعالیت های فرهنگی باید با نگاه به فرهنگ بومی محلی مناطق گیلان انجام شود. وی با بیان اینکه توجه به روستاهای گیلان حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: هنوز فرهنگ روستاهای استان برای مردم شناخته شده نیست.
امام جمعه رشت بر ترویج فرهنگ روستا تاکید کرد و افزود: فرهنگ و آداب خوب بومی بسیاری داریم که می توان به بهترین نحو رسانه ای کرد می طلبد فعالیت بیشتری در این زمینه انجام شود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.