×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
اعمال محدودیت‌های ترددی در شهرهای قرمز و نارنجی / پلمب واحدهای صنفی متخلف / تشریح اقدامات و بسته های حمایتی دولت

گیلان پیام/ محمود قاسم نژاد اشاره به برگزاری جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی و استانی محدودیت‌های کرونایی در استان به مدت ۱۰ روز اجرایی خواهد شد.
وی با بیان اینکه محدودیت‌ها برای شهرهای قرمز و نارنجی و برای اصناف اجرایی می‌شود، افزود: ادارات در شهرهای قرمز و نارنجی نیز با کاهش تعداد کارکنان ارائه خدمات خواهند داد و این موضوع از طریق استانداری به همه سازمان‌ها و نهادها و دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.
جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا گیلان همچنین با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترددی در شهرهای قرمز و نارنجی گفت: تردد پلاک‌های غیر بومی در این شهرها با جریمه یک میلیون تومانی و ۵۰۰ هزار تومانی مواجه خواهند شد.
وی با بیان اینکه خودروها در شهرهای زرد و آبی هم نمی‌توانند به این مناطق تردد کنند، اضافه کرد: با توجه به تعطیلی اصناف طی ۱۰ روز آینده بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، اقدامات و بسته‌ها حمایتی برای آنها پیش بینی شده است.
قاسم نژاد با اشاره به تمدید بازپرداخت تسهیلات دریافت شده از سوی اصناف تا پایان شهریورماه امسال گفت: همچنین ستاد ملی کرونا مصوب کرد تا به خانوارهایی که کمک‌های حمایتی دریافت می‌کردند بسته های معیشتی برای ایام ماه مبارک رمضان داده می‌شود.
وی با تأکید بر رعایت دستور العمل های بهداشتی از سوی مردم با دقت و جدیت بیشتر افزود: تصمیماتی نیز در این زمینه اتخاذ شده که اتاق‌های اصناف، ادارات صمت و بهداشت و درمان در استان نسبت به اجرای آنها، نظارت‌های لازم را انجام خواهند داد.
جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا گیلان از شهروندان خواست با رعایت دستور العمل های بهداشتی، فاصله اجتماعی، زدن ماسک، پرهیز از ترددهای غیر ضرور و حضور در دورهمی ها همکاری و مشارکت لازم را با مسئولان، کادر درمان و پرستاران برای کاهش آمارهای کرونایی انجام دهند.
قاسم نژاد ادامه داد: اصنافی که از محدودیت‌های پیش بینی شده تخلف کنند، واحد صنفی آنها برای ۱۵ روز پلمب خواهد شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.