×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کشف و ضبط سه قبضه سلاح شکاری قاچاق در رودبار

به گزارش گیلان پیام، علی فرهی سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار با اعلام این خبر گفت: مامورین یگان اجرایی این اداره طی چند ماموریت مشترک در روزهای اخیر با همکاری اداره پلیس امنیت و اطلاعات شهرستان رودبار در تحقیقات خود نسبت به شناسایی چند نفر متخلف اقدام کرده و در عملیاتی مشترک موفق به کشف سه قبضه سلاح شکاری قاچاق از این متخلفان شدند.
فرهی ضمن قدردانی از حمایت های دستگاه قضایی شهرستان و همکاری تنگاتنگ اداره پلیس اطلاعات و عوامل نیروی انتظامی شهرستان رودبار گفت: این متخلفین با تشکیل پرونده، جهت اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.
وی به متخلفان حوزه‌ی محیط زیست به ویژه شکار و صید هشدار داد که یگان حفاظت این اداره در ایام تعطیلات نوروزی فعال بوده و هرگونه تحرک و فعالیت خلاف مقررات را تحت رصد داشته و با متخلفان برخورد جدی خواهد نمود.
فرهی در پایان از مردم درخواست کرد که برای حفظ سلامتی خود و سایر هموطنان از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک درحوزه شهرستان رودبار، با یگان حفاظت این اداره به شماره ۰۱۳۳۱۶۲۳۰۴۴ تماس و موارد را با فوریت به آنان اطلاع دهند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.