×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان در دو سال متوالی عنوان دستگاه برتر استان را کسب نمود

به گزارش گیلان پیام،دکتر مناهی با حضور در دفتر مهندس دقیق مدیر کل طی جلسه ای که با حضور هیات بازدیدکننده و مهندس امام پناهی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و هوشنگ صادقی مسئول امور اداری اداره کل برگزار شد به تشریح نتایج سفر یک روزه و مسائل و مشکلات موجود پرداختند.
مهندس دقیق مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان در این جلسه ضمن عرض خوش آمد گویی مهمانان عزیز، ابراز داشت: استان گیلان با تمام وجود در راستای اهداف و رسالت نوسازی مدارس تلاش می کند.
وی با بیان اینکه قدرشناسی در فرهنگ ما ایرانیان جایگاه برجسته ای دارد، افزود: امروز ما وظیفه داریم از زحمات دکتر رخشانی مهر و تیم مدیریتی سازمان که به صورت جهادی کار می کنند صمیمانه تشکر نماییم.
مهندس دقیق با بیان اینکه دکتر رخشانی مهر کارشناسانه در تمامی پروژه ها ورود می کنند، یادآور شد: حضور مستمر در استانها، بازدید از پروژه ها، بررسی کمبودها و تلاش در راستای تامین اعتبار پروژه ها مایه دلگرمی ما در استانهاست که باید قدردان این تیم هوشمندانه نوسازی مدارس در رده مدیریتی باشیم.
وی با بیان اینکه دکتر رخشانی مهر به منابع انسانی ارزش زیادی قائل اند، تصریح نمود: دیدگاه ایشان نسبت به نیروی انسانی بسیار مثبت بوده و افزایش ۵۰ درصدی احکام کارگزینی نتیجه تلاش شبانه روزی و پیگیری مستمر ایشان و تیم همراه وی می باشد.
مدیر کل نوسازی مدارس استان در بخش دیگری از سخنانش به ارزیابی عملکرد ادارات استان اشاره نمود و اظهارداشت: استان گیلان در دو سال متوالی(۹۸و۹۷) توانست با تلاش های همکارن عزیزم عنوان دستگاه برتر استان را کسب نماید و این نشانی از اهتمام همکارانم برای ارتقاء نام اداره کل نوسازی مدارس در بین ادارات استان بوده و از توجه ویژه آنان به توسعه زیر ساخت ها برای آینده سازان ایران عزیز حکایت دارد.
مهندس دقیق از اهتمام اداره کل نوسازی مدارس به بحث آموزش سخن گفت و ابراز داشت: ارتقاء دانش فنی کارکنان را بسیار ضروری می دانیم و برای آموزش برنامه ریزی کرده و می توان سال ۹۸ را بهترین سال آموزش در استان نام برد.
وی در ادامه به تعمیرات فضای فیزیکی اداره کل اشاره نمود و تصریح نمود: تعمیر فضای فیزیکی اداره کل پس از ۴۵ سال، تغییرات اساسی در اتاق سرور و ارتقای بحث انفورماتیک اداره کل جز برنامه های ما بوده که آغاز نموده ایم و برای تحقق این امور بصورت جدی تلاش می کنیم.
مدیر کل نوسازی مدارس گیلان اذعان داشت: فضای فیزیکی برای همکاران ما باید جذاب باشد در عین حال اینکه میز خدمت و رضایتمندی ارباب رجوع برای ما بسیار مهم بوده و هست.
دکتر علی مناهی مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور نیز از تلاش های صورت گرفته در استان گیلان تجلیل نمود.
وی با اشاره به دیدار و گفتگو خود با کارکنان نوسازی مدارس استان، تصریح نمود: رضایتمندی همکاران و انگیزه مضاعف آنان نشانی از همدلی قابل تحسین و توصیف می باشد .
مناهی با بیان اینکه استان گیلان جز استانهای بوده در که در عقد قرارداد با بیمه درمانی پیشتاز بوده است، افزود: بحث ایمنی، ارتقاء سلامتی و بحث انگیزشی برای کارکنان باید مورد اهتمام قرار گیرد و بصورت جدی برای آن برنامه ریزی شود.
وی با اشاره به اینکه از نیروه های متخصص و متعهد در ادارات استفاده شود، تصریح نمود: در بحث استخدام شایسته گزینی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان نوسازی کشور اذعان داشت: با جذب نیروی متخصص، توانمند و مرتبط، شاهد پیشرفت و ارتقاء ادارات استانی خواهیم بود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.