×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
آیین تکریم و معارفه ذیحساب اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان برگزار شد

به گزارش گیلان پیام،در این مراسم مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان ضمن خوش آمدگویی به حضور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان و همکاران ایشان تصریح نمود: ذیحسابان ناظری امین بر اجرای قوانین مالی در ادارات هستند.
وی تصریح نمود: بحمدالله اداره کل نوسازی مدارس گیلان از نعمت وجودی ذیحسابی برخوردار بود که همیشه در کنار ما به عنوان مشاوری امین در هدایت اداره کل در مسیر قانونی با رویکرد صحیح مالی نقش مهم و تاثیرگذاری داشت.
مهندس دقیق از تعامل و تلاشهای ارزنده مجموعه نیروهای اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان با اداره کل نوسازی مدارس استان در راستای توسعه زیرساخت های دانایی برای آینده سازان ایران عزیز صمیمانه تشکر کرد.
در ادامه دکتر علیرضا نوروزی بهمبری مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ضمن ابراز خرسندی از تعامل مطلوب این اداره کل با ذیحسابان و تشکر ازمجموعه کارکنان و تیم مدیریتی آن، بر تداوم تعامل بین این دو مجموعه و اهتمام در رفع مشکلات و موانع اعتباری تأکید نمود.
گفتنی است در ادامه آقای محمود عاطفی به عنوان ذیحساب جدید اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان معرفی و از زحمات آقای سید عباس اسماعیلی ذیحساب سابق این اداره کل تقدیر بعمل آمد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.