×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کتاب خاطرات ایثارگران شرکت گاز استان گیلان رونمایی شد

به گزارش گیلان پیام،حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در مراسم رونمایی از کتاب خاطرات ایثارگران این شرکت گفت: در چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس، وظیفه همه ما است تا با تجلیل و تکریم از رشادت ها و ازخودگذشتگی های صورت گرفته توسط ایثارگران دلاور، ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با قدردانی از زحمات دست‌اندرکاران تالیف کتاب ایثارگران، گفت: وظیفه شرکت گاز به عنوان یک مجموعه تخصصی و فنی، گازرسانی به مردم است با این وجود این شرکت به عنوان بخشی از جامعه در راستای عمل به تعهدات خود در حوزه مسئولیت اجتماعی نسبت به چاپ کتاب ایثارگران اقدام نمود.
وی با بیان اینکه حدود ۱۰ درصد پرسنل شرکت گاز استان گیلان از ایثارگران جنگ تحمیلی هستند، اظهار داشت: بحمدالله با خدمت رسانی شایسته همه پرسنل شرکت گاز بویژه ایثارگران پرتلاش، توانسته ایم پایداری جریان گاز استان را تضمین کنیم که این مهم موجبات رضایتمندی مردم عزیز را فراهم کرده است.
حسین اکبر در خاتمه گفت: همه ما مدیون شهدا و ایثاگران هستیم و باید شرح رشادت های این بزرگواران را به نسل های آینده منتقل نماییم در غیر این صورت محکوم به انحراف از آرمان های انقلاب اسلامی هستیم.
در ادامه این مراسم سیامک حیدری، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ضمن قدردانی از مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان گیلان و مؤلفین کتاب خاطرات ایثارگران گفت: ایثارگران به گردن همه مردم ایران حق دارند و ثبت جانفشانی های این دلاوران می تواند به اشاعه فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در جامعه کمک شایانی نماید.
همچنین در این مراسم محمدرضا بینش نویسنده کتاب خاطرات ایثارگران، از پیشگام شدن شرکت گاز در سطح ادارات استان برای ثبت تاریخ ایثار و همکاری شایسته مدیریت و واحدهای روابط عمومی، ایثارگران و بسیج شرکت گاز استان گیلان تشکر و قدردانی نمود.
در پایان این مراسم از کتاب خاطرات ایثارگران شرکت گاز استان گیلان رونمایی شد و پس از آن از دست‌اندرکاران تألیف و چاپ کتاب و همچنین ۶ نفر از فرزندان شهید شاغل در شرکت گاز استان به نمایندگی از مجموعه ایثارگران این شرکت با اهدای الواح تقدیر و هدایایی تجلیل بعمل آمد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.