×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کشف و ضبط ۴۵ قطعه انواع مرغابی در شفت

به گزارش گیلان پیام، تورج صادقی سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شفت با اعلام این خبر، گفت: طی گزارش مردمی مبنی بر نگهداری و خرید و فروش تعدادی از پرندگان وحشی در یک منزل مسکونی در شهرستان شفت، مأمورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان با همکاری پاسگاه نیروی انتظامی مرکزی شهرستان و پس از حصول اطمینان از صحت گزارش و شناسایی محل دقیق نگهداری پرندگان با دستور مقام محترم قضایی موفق به کشف و ضبط ۴۵ قطعه پرنده از انواع مرغابی شدند.
وی اضافه کرد : طبق بند ج ماده ۱۰ قانون شکار و صید فرد متخلف به جرم صید و نگهداری و خرید و فروش غیرمجاز پرندگان به مراجع قضایی معرفی گردید.
صادقی در ادامه افزود: پرندگان کشف شده پس از تأئید دامپزشک محیط زیست و اطمینان از صحت و سلامت شان در روز ۱۲ اسفند مقارن با روز جهانی حیات وحش در یکی از مناطق تحت مدیریت استان رهاسازی خواهند شد.
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شفت از مردم درخواست نمود در صورت اطلاع از هر گونه شکار و صید غیرقانونی و محل های نگهداری غیرمجاز حیات وحش، موضوع را در اسرع وقت به اداره حفاظت محیط زیست شفت اطلاع دهند تا در حفظ تنوع گونه ای حیات وحش یاریگر محیط بانان باشند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.