×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
یادواره ۵۶ شهید مسجد ولی عصر(عج) بالامحله فومن برگزار شد

به گزارش گیلان پیام،سردار فلاح به سرنوشت انقلاب های بهار عربی در دنیای معاصر اشاره کرد و افزود:با توجه به ریزش ها و رویش های انقلاب اسلامی،ادعا داریم این انقلاب موفق بوده است.
وی ادامه داد:در بین انقلاب های بشری به ویژه در ۳۰۰ سال گذشته هیچکدام از انقلاب ها به موفقیت انقلاب اسلامی نرسیدند.
سردار فلاح با بیان اینکه انقلاب اسلامی پرتوی از بعثت پیامبر اسلام(ص) است،تصریح کرد: مقام معظم رهبری در پیام گام دوم انقلاب،گذشته موفق و افق آینده انقلاب اسلامی را ترسیم فرمودند.
وی به شاخصه های انقلاب دارای آینده ماندگار برای آیندگان اشاره کرد و گفت:انقلابی موفق است که یک ایدئولوژی درست برای نجات بشر از انحراف ها ارائه کند.
وی با اشاره به اینکه ابتدا،وسط،انتها و تمام مسیر نهضت امام خمینی(ره) خدا بوده است،بیان کرد:امام(ره)مسیر توحیدی را برای بشریت گشایش کرد که انبیای الهی آن را تبیین کردند.
سردار فلاح به دومین ویژگی ماندگاری انقلاب ها اشاره کرد و یادآور شد:انقلابی ماندگار است که بتواند نقاط ویرانگر قدرت های پوشالی جهانی را از بین ببرد.
وی با بیان اینکه امام(ره) انسان الهی بود که برای ریشه کن کردن بنیان های فساد در دنیای بشری قیام کرد.
سردار فلاح،رژیم صهیونیستی و آمریکا را دشمن قداره کش ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی های انقلاب ماندگار این است که خود را درگیر قدرت های ویرانگر کند و انقلاب اسلامی توانست شخصیت هایی مانند حاج قاسم سلیمانی را تربیت کند که بتواند در مقابل قلدرهای جهانی ایستادگی کند.
وی با اشاره به اینکه انقلابی ماندگار است که بتواند اندیشه توحیدی خود را در جهان انتشار دهد، اظهار کرد:امام(ره) فرمود که انقلاب مان را صادر می کنیم و امروز انقلاب اسلامی صادر شده است.
وی به وجود مراکز دانش بنیان و دستیابی به فناوری های جدید در کشور به ویژه گیلان اشاره کرد و افزود:مسئولان جامعه ای که از قدرت های سلطه گر بترسند آن جامعه رشد نمی کند بنابراین اگر متولیان جامعه ای دارای ویژگی اوج گیری از درون باشند می توان به ساختار آن جامعه امیدوار بود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.