×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان :  برگزاری بیش از ۵ هزار ۴۰۰ نفرساعت آموزش در شرکت گاز استان گیلان

شرکت گاز استان گیلان در راستای دانش افزایی و بهبود سطح اثربخشی کارکنان، در تیر و مرداد امسال مجموعاً بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ نفرساعت دوره آموزشی برگزار نموده است.

به گزارش گیلان پیام، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از برگزاری بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ نفرساعت دوره آموزشی در این شرکت در دو ماه تیر و مرداد خبر داد و گفت: بالغ بر ۳۰۰ نفر از پرسنل رسمی و غیر رسمی در این دوره ها شرکت کرده اند.
وی با اعلام این خبر اظهار داشت: متاسفانه این آمار بعلت شیوع ویروس کرونا نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است ولی تلاش شده تا در حد امکان با اجرای مجازی دوره ها، روند آموزش و دانش افزایی پرسنل بصورت مستمر ادامه یابد.
مهندس اکبر در ادامه گفت: سرممیزی ISO 45001، اصول به کارگیری دستگاه های اندازه گیری و کالیبراتور، حفاظت کاتدی، مدیریت کربن، مدیریت دانش و مبارزه با پولشویی از مهم ترین دوره های برگزار شده در تیر و مرداد امسال بوده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه بیان نمود : هدف اصلی شرکت از برگزاری این دوره های آموزشی، افزایش سطح بهره وری کارکنان و به تبع آن افزایش میزان رضایتمندی مشترکین محترم می باشد فلذا در این رابطه شرکت گاز گیلان با امضای قراردادی با شرکت پیمانکاری زمینه برگزاری دوره های آموزشی بصورت مجازی را برای کارکنان فراهم نموده است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.