×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان:  گذر موفق از پیک مصرف برق تابستان سالجاری

حداکثر نیاز مصرف استان در سالجاری در تاریخ ۹۹/۵/۸ ساعت ۱۴ به میزان ۱۸۱۰٫۷ مگاوات اتفاق افتاد.
به گزارش گیلان پیام،با همکاری مشترکین محترم گذر موفق از پیک مصرف برق تابستان سالجاری صورت پذیرفت.
دکتر هنرمند مدیر عامل اینشرکت گفت : برق از مهم ترین صنایع زیر ساختی است و یکی از با اهمیت ترین شاخصهای توسعه یافتگی در قالب مصرف سرانه برق ، خود را متعالی می سازد .
وی افزود : مشترکین خانگی و سایر مصارف از حیث کلی بیشترین میزان مشترکین را به خود تخصیص می دهند و از این رو سهم مهمی از مصرف نیز مربوط به این گروه ها است .
هنرمند خاطرنشان کرد: چالشهای زیادی در بخش تامین برق پایدار برای شرکت توزیع برق گیلان وجود دارد و اینشرکت با اجرای برنامه های مدون براساس شاخصهای مدیریت مصرف اثربخش در راستای کاهش هرچه بیشتر پیک بار و اصلاح الگوی مصرف موفق شد در سال جهش تولید از پیک مصرف تابستان ۹۹ با کمترین میزان خاموشی عبور کند . حداکثر نیاز مصرف استان در سالجاری در تاریخ ۹۹/۵/۸ ساعت ۱۴ به میزان ۱۸۱۰٫۷ مگاوات اتفاق افتاد.
دکتر هنرمند مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: پویش مردمی مدیریت کولرها برای اولین بار در کشور در استان گیلان توسط اینشرکت به اجراء درآمد و طی آن با همراهی بسیار خوب مشترکین محترم پیک روز در استان به خوبی کنترل شد زیرا طی این پویش مردمی از مشترکین خواسته شده بود بین ساعات ۱۴ الی ۱۵ در منزل یا محل کار به مدت ۱۵ دقیقه کولرهای خود را خاموش کنند .
این مسئول اظهار داشت : شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان، به منظور اجرای طرح های پیک سایی و مدیریت مصرف برق در بخش خانگی و تجاری ضمن مانیتور مصرفی فیدرها و شناسایی فیدرهای پرمصرف باجذب و بکار گیری پیمانکار ( تجمیع کننده ها ) از طریق ارسال پیامک هشداردهنده هم چنین مراجعه به مشترکین پرمصرف به منظور آگاه سازی این مشترکین با مفاهیمی همچون فصل پیک علت خاموشی های با برنامه و روشهای کاهش آن به منظور افزایش مشارکت مشترکین مطابق آیین نامه پاسخگویی باراقدام نمود .
وی افزود: در شش ماهه اول سال ساعات اوج مصرف در روز برای ادارات و دستگاه های اجرایی ۱۲ الی ۱۷ و در شب ۲۰ الی ۲۴ برای مشترکین خانگی است و مصرف بهینه در این بازه زمانی علاوه بر کاهش مصرف برق استان تاثیر بسزایی در کاهش بهای برق مصرفی مشترکین دارد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.