×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان :  افتتاح پروژه های برق رسانی و رفع ضعف برق در هفته دولت سال ۹۹

دکتر محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت به تشریح تعدادی از پروژه های افتتاح شده توسط اینشرکت تا چهارم شهریور سالجاری پرداخت .
به گزارش گیلان پیام،مدیرعامل توزیع برق گیلان اظهار داشت : طی هماهنگی بعمل آمده از سوی مدیریت توزیع برق شهرستان رشت و در راستای تحقق شعار دولت تدبیر و امید و جلب رضایت مشترکین برق منطقه آقا سید شریف شهرستان رشت ، پروژه تقویت شبکه برق این روستا با حضور مهندس فتح الهی فرماندار ، مهندس هدایتی نژاد مدیر توزیع برق شهرستان رشت و مهندس شریفی مدیریت امور توزیع برق دو و پرسنل خدوم این امور در دومین روز از هفته دولت سال ۹۹ با نصب پست ۱۰۰kva و احداث ۵۳۰متر شبکه ۲۰کیلوولت و ۲فیدر خروجی از ترانس به بهره برداری رسید. وی خاطرنشان کرد : در شهرستان فومن نیز نصب ترانسفورماتورهای تقویت برق در روستاهای گسکره مهدی محله ، کاسی سرا ، کمامردخ ،سپیران کسمایی ،راسته کنار ، بویین ، قلعه کل ، پیش حصار، زیده بالا و همچنین دو دستگاه ترانسفورماتور در حوزه شهری و شهرک ماسوله بهمراه احداث کابل خودنگهدار در دهستانهای گشت، سردار جنگل و رودپیش به اجرا درآمد.
مدیرعامل توزیع برق گیلان افزود : از این طریق تامین برق تک خانوارهای روستایی لولمان و گوراب پس ، نیز عملیاتی شد.
هنرمند گفت: در شهرستان بندرانزلی نیز تعداد ۱۲ فقره پروژه با اعتباری به مبلغ ۱۰۹۴۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید که بصورت نمادین پروژه اصلاح پست هوایی و شبکه مسی فرسوده به کابل خودنگهدار روستای سیاه وزان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین این شهرستان اجرایی شد.
وی همچنین اظهار داشت : در شهرستان لنگرود نیز پروژه های هفته دولت بصورت تجمیعی و با حضور مسئولین این شهرستان در روستای خانه پشتان اطاقور به بهره برداری رسید .
هنرمند در پایان گفت : در هفته دولت سالجاری ۳۵۳ پروژه با اعتباری معادل ۷۷۹۵۱۴ میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.