×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان :  افتتاح ۵۰پروژه در سالجاری در استان گیلان


مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان در اولین جلسه شورای فنی از افتتاح ۵۰پروژه آموزشی و پرورشی در سالجاری خبرداد.
به گزارش گیلان پیام، مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در اولین جلسه شورای فنی اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان ، ضمن ارائه گزارشی اجمالی از روند فعالیت های این اداره کل در سال گذشته، تصریح نمود: برخود فرض می دانم از لطف بیکران الهی و همراهی و همدلی همکاران سختکوش و سروران گرامی تجلیل و تقدیر نمایم.
مهندس دقیق با یادآوری موفقیت های اداره کل در حوزه های مختلف، تصریح نمود: تفکر خدمت صادقانه همکاران عزیزم و روحیه متعهدانه آنان، جلوه‌های زیبایی را در حوادث برف اخیر و اقدامات پیشگیرانه در مقابله با ویروس کرونا به نمایش گذاشت.
وی با یادآوری ضرورت و جایگاه آموزشهای تخصصی در روند پیشبرد امور اداره کل، اذعان داشت: اقدامات اداره کل در بحث آموزش در ۱۰ سال اخیر بی نظیر بود و انتظار دارم کمیته آموزش این روند را با قوت ادامه دهد.
مدیر کل نوسازی مدارس استان در ادامه با اشاره به برنامه های آتی این اداره کل افزود: ۵۰ پروژه با ۲۱۹ کلاس درس با زیربنای بالغ بر بر۲۹۸۱۸مترمربع در سال جاری افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.
مدیرکل نوسازی مدارس گیلان در پایان از اعضای این کمیته خواست با ارائه نظرات تخصصی و تجربیات خود در تدوین سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های مناسب و هدایت و ساماندهی و اجرای فعالیت‌های این اداره کل اثرگذار باشند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.