×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان، از احداث مدرسه خیّری در شهرستان تالش در راستای اجرای طرح تحولی آجر به آجر خبر داد.

مهندس علی دقیق مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان ضمن دیدار با خانم سیمین ساقری چی از خیرین مدرسه ساز از احداث مدرسه ی خیّری در شهرستان تالش به همّت این بانوی خیر خبرداد.
به گزارش گیلان پیام،وی ضمن تشکر از زحمات ارزشمند خانم ساقری چی و بانوان خیر افزود: مدرسه سازی یکی از ارزشمندترین امور فرهنگی و باقیات و صالحاتی است که خوشبخانه بانوان خیر ما به این امر مهم توجه ویژه دارند.
مدیر کل نوسازی مدارس استان گیلان با اشاره به اینکه تاریخ مردان و زنان نیک اندیش و خیر را هرگز فراموش نخواهد کرد، اظهارداشت: احداث مدرسه ی خیری دیگر توسط این بانوی ارجمند اقدامی ستودنی در اجرای طرح آجر به آجر و توسعه زیر ساخت های آموزشی است.
وی تاکید نمود: بانوان خیر انسان‌های متعالی هستند که در کنار نقش مهم مادری به بحث تعلیم و تربیت نیز توجه دارند.
مهندس دقیق با بیان اینکه مشارکت در امر مقدس مدرسه برای ما بسیار مهم و ارزشمند است، یادآور شد: حضور زنان در عرصه خیر مدرسه سازی یکی از زیباترین جلوه های ایثار و مشارکت آنان در امور اجتماعی است.
گفتنی است خانم ساقری چی در این دیدارکه در محل اتاق مدیر کل نوسازی مدارس استان گیلان با حضور مهندس سید احمد قدسی معاون مشارکتهای مردمی و خانم نصیری مشاور امور بانوان مدیر کل برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از انجام امر خیر به ویژه مدرسه سازی، تعهد نمود مدرسه ای چهار کلاسه را در تالش احداث نماید./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.