×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
شهردار رشت تاکید کرد:   تسریع در آغاز عملیات اجرایی طرح جمع آوری پسماند خشک و کیف پول الکترونیک


شهردار این کلانشهر عصر دوشنبه در نشست با مدیران شرکت فن آوا و شهرداران مناطق که پیرامون جمع آوری زباله خشک و کیف پول الکترونیک برگزار شد، بر لزوم پویایی بیشتر شهر در زمینه های مربوط به پسماند تاکید کرد.
به گزارش گیلان پیام،ناصر حاج محمدی با اشاره به قدرت استارت آپ ها و ظرفیت جوانان نخبه در ساخت اپلیکیشن های مختلف یاری رسان در امر آگاهی بخشی، اظهار کرد : امروز دانش موضوعات فناوری اطلاعات بسیار پیشرفت کرده و این دانش باید به کمک شهرداری ها بیاید.
شهردار رشت با اشاره به هدف مثبت طرح جمع آوری پسماند خشک و کیف پول الکترونیک گفت: شهرداری برای همکاری با سرمایه گذاران مربوطه آمادگی دارد.
وی در ادامه با اشاره به تنفس نه ماهه طرح یاد شده، خطاب به سرمایه گذاران تاکید کرد: سرمایه گذارپروژه باید هر چه سریعتر نسبت به آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام کند.
مجری طرح و سرمایه گذار سامانه خرید وجمع آوری پسماند خشک و کیف پول نیز در این‌نشست اظهار کرد: این دوپروژه حجم بالای عملیاتی را شامل می شود و نیازمند همکاری مجموعه های طرف معامله است.
سلمانی تغییر نگاه شهردار به مسائل را از اتفاقات مطلوب شهرداری عنوان کرد و گفت: میدان دادن به بخش های خصوصی، فرصت دانستن پسماندها به جای تهدید دانستن آنها، مشارکت مردم در اموراتی همچون پسماند از جمله نگاه های مثبت شهردار بود که بی شک به نفع شهر و شهروندان است.
وی با اشاره به تاکید شهردار رشت پیرامون سرعت بخشی در عملیات اجرایی طرح، تصریح کرد: این‌مهم مستلزم آمادگی حداقلی پیش نیازها است.
مجری طرح و سرمایه گذار پروژه خرید و جمع آوری پسماند خشک و کیف پول، با اشاره به ظرفیت های رشت قول داد: در کوتاه ترین زمان ممکن رشت را در مسئله کیف پول به شهر نخست کشور تبدیل کند.
سلمانی همچنین بر لزوم افزایش همکاری میان سرمایه گذار و شهرداری، همراه کردن ذینفعان بیرونی طرح و زمینه سازی برای استفاده حداکثری ازظرفیت های شهری از سوی شهرداری تاکید کرد.
در این نشست همچنین محمدی یکی دیگر از مسئولین شرکت فن آوا ، به ارائه توضیحاتی پیرامون اپلیکیشن دوباره و مطالعات انجام شده در خصوص میزان زباله خشک، ارزیابی بازار و فرایند اجرایی طرح جمع آوری پسماند خشک و کیف پول الکترونیک پرداخت.
گفتنی است قرارداد سرمایه گذاری در حوزه خرید و جمع آوری پسماند خشک از مبدأ و کیف پول الکترونیک با شرکت فن اوا در خرداد ماه امسال امضا شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.