×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

آبفا

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرعامل آبفای گیلان از طرح بزرگ آبرسانی به شهرهای غرب گیلان بازدید نمود.

به گزارش گیلان پیام، کاظم لطفی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفای گیلان طی این بازدید درخصوص چگونگی اجرای طرح آبرسانی به شهرهای غرب گیلان اظهار داشت: به منظور تأمین آب شرب شهرهای فومن، صومعه سرا و شفت این طرح با پیش بینی سه مخزن ذخیره آب، ۲۱ حلقه چاه در حال اجراست.

وی ظرفیت مخازن پیش بینی شده را ۳۵ هزار مترمکعب عنوان کرد و افزود: دو ایستگاه پمپاژ و ۹۵ کیلومتر خط انتقال آب نیز در این طرح پیش بینی شده است که با توجه به پیشرفت ۴۸ درصدی پروژه تاکنون ۲۴۷ میلیارد ریال از کل برآورد ۸۲۷ میلیارد ریالی هزینه گردیده است.

مدیرعامل آبفای گیلان در ادامه افزود: درصورت تخصیص اعتبار کامل پروژه، این طرح در سال ۹۶ به بهره برداری خواهد رسید و بیش از ۴۰ هزار مشترک فومن، صومعه سرا و شفت از آن بهره مند خواهند شد.

در این بازدید که عاشوری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی و عامر معاون فرماندار فومن حضور داشتند، مهندس لطفی از افتتاح فاز اول خط انتقال آب شرب فومن در خرداد ماه خبر داد و افزود: این طرح جهت بهره مندی ۹ هزار مشترک فومن با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا گردید.

مدیرعامل آبفای گیلان همچنین خاطرنشان کرد: با هدف ذخیره سازی آب شرب شهر فومن، مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی در روستای خلیل سرای این شهرستان با ۴۳ هزار میلیارد ریال اعتبار احداث گردید و با ۵۰% پیشرفت فیزیکی در بهمن ماه سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.

آبفا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.