×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
استاندار گیلان در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی به ۱۱ روستای شهرستان املش:  انجام پیگیری‌ها در سطوح ملی برای رفع مشکل آب آشامیدنی شهروندان

استاندار گیلان تحقق توسعه و آبادانی را در سایه همبستگی و مشارکت مردم دانست و گفت: پیگیری های جدی در سطوح ملی برای رفع مشکل آب آشامیدنی شهروندان مناطق مختلف استان ازجمله رودسر و املش انجام شده است.
به گزارش گیلان پیام،دکتر ارسلان زارع در مراسم افتتاح فاز اول پروژه آبرسانی به ۱۱ روستای شهرستان املش ، بهره برداری و افتتاح هر پروژه را موجب خرسندی خدمتگزاران کشور دانست و افزود: بی شک کسب رضایت مردم بعنوان ولی نعمتان ایران اسلامی از آرمان های این نظام مردمی است.
وی با اشاره به تحریم های سخت دشمنان علیه ملت و نظام اسلامی ایران و افزایش فشارها طی سالهای اخیر اظهار کرد: در سایه همدلی ، همبستگی و مشارکت مردم غیور و شجاع ایران و بهره گیری از منویات رهبر معظم انقلاب ، در ایام مختلف سال شاهد افتتاح پروژه هایی در مسیر عمران و آبادی کشور هستیم.
دکتر زارع تصریح کرد: به یقین خدمت رسانی در روستاها از اولویت بالایی برخوردار است به ویژه آنکه بخش قابل توجهی از جمعیت گیلان را روستانشینان تشکیل می دهند.
استاندار گیلان به نقش موثر روستاییان در تامین امنیت و سلامت غذایی هموطنان اشاره و اضافه کرد: روستاییان در تامین کالاهای اساسی و استراتژیک کشور نقش مهمی دارند.
وی به انجام طرح های درحال اجرا از سوی دستگاه های اجرایی و نیز طرح های مشارکتی در روستاهای استان اشاره کرد و گفت: از جمله طرح های مشارکتی استان آبرسانی به ۱۱روستای شهرستان املش است که بر لزوم شتاب در بهره برداری آن تاکید داشتم و با حمایت هایی که صورت می گیرد ، بزودی فازهای بعدی آن هم تکمیل می شود.
نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به چالش آب آشامیدنی در یک سوم از شهر و برخی روستاهای املش و نشست خود با وزیر نیرو در دوشنبه هفته جاری ، خاطرنشان کرد: دکتر اردکانیان درخصوص تامین اعتبار برای تکمیل مجتمع تصفیه خانه طول لات رحیم آباد قول مساعد داده است که در رفع مشکلات حوزه آب در شهرستان املش هم موثر است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.