×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت:   برای هماهنگی روابط عمومی های زیرمجموعه شهرداری رشت شیوه نامه مشخص ارسال شده است

علیرضا قانع در نشست مسئولان روابط عمومی معاونتها، مدیریت ها، مناطق و سازمانهای شهرداری رشت که همزمان با فرا رسیدن هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، با اعلام این مطلب گفت: تعداد خبرهایی که در پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رشت نسبت به سنوات گذشته استفاده شده، در دوره جدید ۱۲۰۰ خبر بوده که به طور میانگین روزی هشت تا ۱۰ خبر در سایت بارگذاری شده است.
به گزارش گیلان پیام،وی اظهار امیدواری کرد که با حمایتهای شهردار محترم نسبت به تهیه امکانات مناسب در جهت ایجاد خبرگزاری شهر حرکت کنیم.
قانع گفت: داشتن یک استودیوی اختصاصی، اتاق خبر و امکانات تولید فیلم و کلیپ می تواند مدیریت ارتباطات شهرداری رشت را به سمت حرفه ای شدن پیش ببرد.
وی ادامه داد: برای امسال مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری برنامه ای مدون و عملیاتی برای هر یک از حوزه های اطلاع رسانی، تشریفات و امور بین الملل به شهردار محترم ارائه نموده و امیدواریم همچون همیشه از حمایتها و راهنمایی های ایشان برخوردار باشیم.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت در بخش دیگر از سخنانش روابط عمومی ها را قلب تپنده یک سیستم و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان دانست و گفت: با توجه به حساسیت کار در روابط عمومی کوچکترین اشتباه ممکن است به صورت جریانی بزرگ جلوه گر شود.
وی سپس با قدردانی از شهردار رشت گفت: تسلط و اشرافی که ایشان به کار روابط عمومی دارند دلگرم کننده است و ما امیدواریم با پشتیبانی دکتر حاج محمدی بتوانیم با دستورالعمل واحد و شیوه نامه مشخص تهیه شده که برای روابط عمومی ها ارسال گردیده، روابط عمومی های زیر مجموعه شهرداری رشت را هماهنگ تر کنیم.
قانع در پایان خاطر نشان کرد: کار در روابط عمومی علی رغم همه ی سختی ها لذت بخش است و من امیدوارم همکارانم در روابط عمومی معاونت ها، مدیریت ها، مناطق و سازمانهای تابعه شهردار تلاش کنند سطح آگاهی و دانش علمی خود را با مطالعه تخصصی و علاقه مندی افزونتر نموده و زیرپورتال های سایت اطلاع رسانی شهرداری رشت با شیوه نامه ارسالی ما هماهنگ تر باشند.
در این نشست شهردار رشت رهنمودهای خود را برای مسئولان روابط عمومی زیرمجموعه شهرداری ارائه کرد و همچنین برخی از مسئولان روابط عمومی ها نیز دیدگاه های خود را در زمینه های مورد بحث بیان کردند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.