×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرعامل آب منطقه ای گیلان مطرح کرد :  صرفه جویی به معنای کم مصرف کردن نیست ،بلکه درست مصرف کردن است

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان با اشاره به فرا رسیدن هفته صرفه جویی در مصرف آب وبرق اظهار داشت : صرفه جویی به معنای کم مصرف کردن نیست بلکه درست مصرف کردن است .
به گزارش گیلان پیام، مهندس وحید خرّمی رییس هیات مدیره و مدیرعامل آب منطقه ای گیلان در نشست هماهنگی دستورالعمل اجرایی هفته صرفه جویی در مصرف آب و برق گفت : عمده مصرف ما در بخش کشاورزی است که اگر بتوانیم در این بخش حتی یک درصد هم صرفه جویی داشته باشیم ، دستاورد خوبی برای ما خواهد بود .
مهندس خرّمی با اشاره به این مطلب گفت : صرفه جویی در مصرف آب و اندیشیدن و اجرایی کردن تمهیداتی برای مدیریت بهینه مصرف آن باید در اولویت برنامه همه شهروندان گرامی و مدیران صنعت آب استان باشد.
وی افزود: توصیه همیشگی ما به شهروندان ، مصرف بهینه آب در بخش های مختلف آب شرب ، کشاورزی و… است و تاکید نمود که شاربین عزیز گیلانی ، توصیه های سازمان جهاد کشاورزی را رعایت نمایند و بیش از حد مجاز آب مصرف نکنند .
این گزارش حاکیست ؛ در این نشست هماهنگی های لازم برای اجرای برنامه های هفته صرفه جویی در مصرف آب و برق که مقارن با اول تا هفتم تیر ماه هر سال است ،بر اساس دستورالعمل اجرایی ، برنامه هایی با لحاظ شرایط موجود جامعه و رعایت پروتکل های بهداشتی اجرایی خواهد شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.