×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
اجرای پروژه های حاصل از محل در آمد تبصره ۳ در جلسه شورای شهر رشت بررسی شد

مدیرعامل این شرکت با حضور در جلسه شورای شهر رشت به تشریح وضعیت اجرای پروژه های فاضلاب رشت پرداخت.
به گزارش گیلان پیام،سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اعلام پروژه های تعریف شده فاضلاب از محل درآمد حاصل از تبصره ۳ اظهار داشت: در اجرای خط انتقال لاکان با اعتباری بالغ بر ۷٫۵ میلیارد تومان ۲۸۰۰ متر لوله گذاری شد.
وی همچنین اظهار داشت: پروژه جمع آوری و ساماندهی فاضلاب خیابان انصاری و معلولین رشت با پیشرفت ۱۰۰% از محل تبصره ۳ اجرا شد و در مدار بهره برداری قرار دارد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با تأکید بر اینکه پروژه های برخوردار از محل اعتبارات تبصره ۳ از سرعت اجرای خوبی برخوردارند تصریح کرد: با توجه به همکاری و تعامل شورای شهر با تصویب تبصره ۳ ، بدلیل منابع مالی و نقدینگی، پروژه هایی که از محل تبصره ۳ اجرا می شود از سرعت خوبی برخوردارند.
وی در ادامه گفت: در تعریف پروژه های جمع آوری فاضلاب، اولین نقاط ورودی فاضلاب به گوهررود مثل مجتمع لاکانشهر، فومن شیمی و … برابر طرح توافقی با شورای شهر در راستای پاکسازی رودخانه ها در اولویت اجرا قرار گرفت که با اجرای ۶٫۵ کیلومتر لوله گذاری در قالب دو پروژه به تصفیه خانه جنوب شهر رشت هدایت خواهد شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان همچنین یادآور شد: ساخت تصفیه خانه کوی امام رضا نیز با همکاری شورا در دستور کار قرار دارد و در صورت تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای تصفیه خانه جنوب شهر رشت امیدواریم در سال جاری وارد مدار بهره برداری شود که علاوه بر تصفیه ۱۲٫۵۰۰ مترمکعب فاضلاب، ورود پساب آن به احیاء رودخانه نیز کمک می نماید./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.