×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری رشت خبر داد؛  تشکیل کارگروه های تخصصی در راستای تحقق شعار جهش تولید

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان رشت از تشکیل کارگروه های تخصصی در جهت حمایت از تولیدکنندگان و‌ تحقق شعار جهش تولید خبر داد.
به گزارش گیلان پیام،سیده زهرا میراعلمی در جلسه هماهنگی برگزاری کارگروه های حوزه برنامه ریزی و توسعه فرمانداری رشت با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری گفت: در همین راستا کارگروه های تخصصی جهت پیگیری تحقق شعار سال تشکیل و این موضوع را پیگیری می کند.
وی با تاکید بر لزوم معرفی طرح های اشتغالزا بر اساس ظرفیت کارگروه ماده ۱۶، خاطرنشان کرد:با توجه به اینکه بزرگترین دغدغه مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید حمایت از تولید داخلی و سرمایه گذاران بخش خصوصی در راستای ایجاد اشتغال و رونق تولید می باشد، باید از همه ظرفیت ها و امکانات شهرستان رشت در این راستا به درستی بهره گرفته شود.
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری رشت برگزاری نشست های مشترک با سرمایه گذاران بخش خصوصی را از جمله راهکارهایی دانست که می تواند منجر به درک صحیح از مسائل و مشکلات پیش روی عرصه تولید شود و تصریح کرد: ارائه تسهیلات نقدی کم بهره و حمایت از تولیدکنندگان از طریق ارائه مشوق های اقتصادی از دیگر برنامه هایی است که در دستور کار این کارگروه ها قرار خواهد گرفت./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.