×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان :  پشنهاد تشکیل پژوهشکده آینده پژوهی

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان در دیدار با رئیس و معاونین دانشگاه گیلان پیشنهاد تشکیل پژوهشکده آینده پژوهی را مطرح کرد.
به گزازش گیلان پیام،ساسان کفایی در این جلسه که به منظور تبادل نظر و همفکری پیرامون مسائل محیط زیست استان برگزار شد با تاکید بر نقش مهم دانشجویان و نهاد دانشگاه در تولید علم و انجام پژوهش های بنیادین برای پیشرفت کشور خواستار ایجاد یک پژوهشکده آینده پژوهی در حوزه محیط زیست شد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان تصریح کرد با امضای یک تفاهم نامه دوجانبه بین حفاظت محیط زیست گیلان و دانشگاه گیلان می توان از ظرفیت های دانشگاه و کارشناسان محیط زیست به منظور اعتلای محیط زیست استان و کشور و رسیدن به توسعه پایدار استفاده کرد.
کفایی گفت برای سهولت در پیاده سازی این ایده و به منظور دستیابی به چشم انداز مورد نظر می توان پژوهشکده آینده پژوهی را راه اندازی کرد.
ساسان کفایی در پایان گفت اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان از هرگونه پژوهش علمی و آموزشی با هدف پیشبرد اهداف عالی نظام در حوزه محیط زیست استقبال می کند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
این گزارش می افزاید در پایان این جلسه مقرر گردید به منظور تعامل بیشتر پیرامون پروژه های محیط زیستی و بخصوص احیاء تالاب انزلی، جلسات کارشناسی به صورت مستمر ادامه یابد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.