×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
فرماندار رشت تاکید کرد؛  لزوم تشدید نظارت بر قیمت ارزاق عمومی در ماه مبارک رمضان

فرماندار رشت با تاکید بر لزوم تهیه مایحتاج عمومی مردم در ماه مبارک رمضان، گفت: بازرسی و نظارت بر قیمت ارزاق عمومی و رعایت نکات بهداشتی از سوی صنوف تشدید می شود‌
به گزارش گیلان پیام،دکتر میرشمس مومنی زاده در جلسه ستاد تنظیم بازار با قدردانی از تلاش همه عزیزانی که در مبحث مدیریت ویروس کرونا پای کار بوده و هستند، افزود: همکاری اصناف و تعطیلی واحدهای صنفی در بحران کرونا ویروس کار بسیار بزرگ و ارزشمندی بود که نقش موثری در زمینه کاهش میزان شیوع این ویروس ایفا کرد.
وی با بیان اینکه در این بحران، همه اقشار به ویژه اقشار آسیب پذیر به لحاظ اقتصادی با تنگناهای شدید مواجه شدند، گفت: در این شرایط اقتصادی تامین اقلام غذایی و مایحتاج عمومی مردم و نظارت بر قیمت ارزاق عمومی بسیار حائز اهمیت است که البته با فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان این اهمیت دو چندان می شود.
مومنی زاده تاکید کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان، رعایت بهداشت غذایی از مسئولیت های خطیری است دراین بحران بایستی همگان بدان توجه کنند.
وی به کیفیت و قیمت نان اشاره کرد و ادامه داد: نان استراتژیک ترین مواد غذایی در جامعه است و باید در زمینه کیفیت آرد و نحوه توزیع آن توجه ویژه ای از سوی دستگاه های ذیربط وجود داشته باشد.
مومنی زاده با اشاره به به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تاکید کرد : در این ماه پر فضیلت استفاده نان به عنوان کالای معنوی بیش از دیگر ماه هاست و باید کیفیت خوب و عرضه کافی این کالای اساسی به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.
فرماندار رشت نظارت در راستای رعایت بهداشت محیط و فردی را از جمله برنامه هایی دانست که طی ماه رمضان تشدید خواهد شد و افزود: با توجه به تهیه و توزیع رشته و خشکار و زولبیا و بامیه در ماه رمضان نظارتهای ویژه ای توسط دستگاه های ذیربط صورت خواهد پذیرفت.
دکتر مومنی زاده با تقدیر از نقش آفرینی برجسته رسانه ها به ویژه صدا و سیما در آگاه سازی مردم در خصوص مقابله با بیماری کرونا، اظهار داشت: از صدا و سیما انتظار می رود در ایام ماه مبارک رمضان نیز تولید و پخش برنامه هایی در زمینه آگاه سازی عمومی جهت رعایت مسائل بهداشتی خاص این ماه را در دستور کار خود قرار دهد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.