×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان:  ۶میلیون و ۷۰۰ هزار نفرساعت کار بدون حادثه در شرکت گاز استان گیلان

شرکت گاز استان گیلان در راستای اجرای الزامات HSE با برگزاری مستمر دوره های آموزشی، اجرای بازرسی ها، مانورها و … توانسته است آمار ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار نفرساعت کار بدون حادثه را در شرکت به ثبت برساند.
به گزارش گیلان پیام، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به توجه ویژه این شرکت به مبحث ایمنی بیان نمود: گاز گیلان با رعایت الزامات HSE توانسته به حدنصاب ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار نفرساعت کار بدون حادثه دست یابد.
وی با اعلام این خبر اظهار داشت: این شرکت همواره تلاش نموده تا با افزایش سطح آمادگی کارکنان برای مقابله با بحران های احتمالی میزان وقوع خسارت های جانی و مالی را به حداقل برساند و در این راستا در سال ۹۸، بیست و پنج مانور با موضوعات سیل، رانش زمین، افت فشار گاز، تخلیه اضطراری، آتش سوزی مراتع و خرابکاری در ایستگاه ها را در ادارات مختلف استان به انجام رسانده است.
مهندس اکبر همچنین از انجام دوره های آموزشی مختلف جهت ارتقای سطح دانش کارکنان در خصوص موضوعات HSE خبر داد و گفت: در سال گذشته ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفرساعت برای پرسنل شرکت دوره های آموزشی ایمنی و آتش نشانی اجرا و سمینارهای عبرت آموزی از حوادث و بازآموزی پروانه های انجام کار بصورت مستمر برگزار شده است.
وی درخصوص حوادث رخ داده در حوزه مشترکین گاز اظهار داشت: متاسفانه در سال گذشته ۱۱ نفر از مشترکین گاز طبیعی در گیلان بر اثر گازگرفتگی، انفجار و یا آتش سوزی جان خود را از دست داده اند که این آمار در مقایسه با سال ۹۷ بیش از ۵۴درصد رشد داشته است.
مهندس اکبر در خاتمه بر لزوم توجه هرچه بیشتر به موضوع آموزش همگانی در خصوص مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی تاکید کرد و گفت: این شرکت طی همکاری با صدا و سیما، استانداری، آموزش و پرورش، رسانه های مکتوب و مجازی، سپاه و بسیج و … تلاش می نماید تا سطح ایمنی و سلامت را در جامعه بهبود بخشد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.