×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
فرماندار رشت خبر داد:  ثبت ۹۰۲۴ انبار در سامانه جامع انبارهای شهرستان رشت

فرماندار رشت با تاکید بر نقش طرح ساماندهی جامع انبارها در نظارت دقیق بر روند توزیع کالا، گفت: تاکنون ۹۰۲۴ انبار شهرستان رشت در سامانه جامع انبارها ثبت شده است.
به گزارش گیلان پیام، دکتر مومنی زاده در جلسه پایش طرح ساماندهی جامع انبارهای شهرستان رشت با اشاره به مشکلات و شرایط سخت اقتصادی و معیشتی مردم در پی جنگ اقتصادی دشمن علیه کشور، اظهار داشت: باید ضمن نظارت و کنترل کافی بر انبارها، کالاها و ارزاق عمومی مورد نیاز مردم به اندازه کافی در آن ها ذخیره شود.
وی ادامه داد: در همین راستا باید توزیع کالا ها به صورت صحیح و عادلانه صورت پذیرد و نظارت و کنترل لازم در زمینه قیمت گذاری و عرضه کالا صورت پذیرد.
فرماندار شهرستان رشت با اشاره به میزبانی استان گیلان از مسافران در ایام نوروز و سایر ایام سال، تصریح کرد: به همین منظور نیاز است نظارت بر مسائل اقتصادی و مباحثی چون تامین عرضه و توزیع کالا، مسئله سوخت و حمل و نقل با جدیت بیشتر دنبال شود.
دکتر مومنی زاده افزود: با همگرایی و هم افزایی و نظارت قوی تر و موثرتر می توانیم اهداف مذکور را محقق نماییم.
فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر لزوم ثبت همه انبار ها در طرح ملی سامانه جامع انبارها، گفت: تاکنون ۹۰۲۴ انبار در شهرستان رشت در سامانه انبارها ثبت شده است که انتظار داریم با اهتمام ادارات، این موضوع با پیگیری ویژه دنبال شود.
وی با اشاره به نقش ثبت اطلاعات انبارها و مراکز نگهداری در فراهم آوردن امکان کنترل و نظارت بیشتر در روند توزیع کالا، تاکید کرد: با پیگیری لازم نیاز است همه انبارهای شهرستان به صورت ۱۰۰درصدی در سامانه جامع انبارها ثبت شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.