×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرعامل آبفای گیلان:  نیاز اعتباری بالغ بر۱۹ میلیارد تومان جهت تکمیل خطوط انتقال و احداث فاز اول تصفیه خانه تالش

جلسه بررسی مشکلات، نیازها و پیگیری مصوبات قبلی با حضور مدیران عامل آبفاو آبفارگیلان، فرماندار و معاونین، معاونین آب وفاضلاب شهری و روستایی، بخشداران و شهرداران شهرهای اسالم، تالش، لیسار، حویق و چوبر در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
به گزارش گیلان پیام،سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با تاکید بر اینکه اکثر بندهای مصوبات قبلی درحال پیگیری و اجراست، گفت: برای اجرای خطوط انتقال فاضلاب شهرک بسیجیان و مناطق مجاور آن، تکمیل خطوط انتقال و احداث فاز اول تصفیه خانه تالش به اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد تومن نیاز است که با توجه به مصوبات سفرمدیر عامل آب و فاضلاب کشور مبلغ ۶ میلیارد تومان برای فاز اول این پروژه، شامل شبکه جمع آوری شهرک فجر بسیجیان و اتصال آن به خط انتقال، تکمیل خط انتقال و خرید پکیج های تصفیه خانه منظور شده است.
وی یادآور شد: شرکت آبفای گیلان در حال پیگیری جذب و تخصیص اعتبار است و در حال حاضر طرح و برآورد شبکه داخلی شهرک در حال تهیه و درخواست کالا و خرید پکیج تصفیه خانه با ظرفیت ۱۰۰۰ متر مکعب در شبانه روز نیز آماده شده که پس از ابلاغِ تخصیص، اقدام خواهد شد.
وی در ادامه افزود: در خصوص مخزن ۱۰۰۰ متر مکعبی شهر اسالم و با توجه به اینکه پس از سفر مدیر عامل آب و فاضلاب کشور مقرر گردید مبلغ چها و نیم میلیارد ریال از محل تنش آبی در اختیار آب وفاضلاب استان گیلان قرار گیرد، برآورد پروژه انجام شده و به زودی پس از تامین اعتبار و ابلاغ تخصیص، مناقصه مخزن شهر اسالم نیزبرگزار خواهد شد.
وی با اشاره به تصویب شورای عالی اداری کشور مبنی بر اجرای یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب، یادآور شد: با اجرای این مصوبه تا پایان سال از این پس پروژه های آب وفاضلاب یکپارچه اجرا خواهند شد.

گزارش: از فاطمه منکوئی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.