×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرکل کمیته امداد گیلان خبر داد:  اهداء سبد غذایی به ایتام در شب یلدا


با کمک مؤسسات خیریه همسو و همچنین خیران و نیکوکاران بسته‌های شب یلدا برای پر کردن سفره نیازمندان تهیه و بین خانوارهای تحت حمایت با اولویت ایتام، زنان بی‌سرپرست و بد سرپرست توزیع می‌شود.

به گزارش گیلان پیام، عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد گیلان با قدردانی از حمایت‌های مادی و معنوی مردم و به‌ویژه نیکوکاران برای حل مشکلات نیازمندان گفت: هرساله با نزدیک شدن به شب یلدا تمام تلاش و همت خود را به کار می گیریم تا با تهیه بسته های غذایی یلدای شادی را برای نیازمندان رقم بزنیم .
وی با بیان اینکه در حال حاضر ۸۰۹۴ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد گیلان هستند افزود : ۲۱ هزار و ۷۶۹ نیکوکار حمایت این ایتام و محسنین را به عهده گرفته اند که در طول سال و مناسبت های مختلف کمک های خود را برای رفع مشکلات آن ها اهداء می کنند.
اهرابی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در کشور تصریح کرد: بسیاری از مردم با اینکه خودشان در شرایط سخت اقتصادی هستند اما با کمک به همنوعان خود و ترویج فرهنگ نوع‌دوستی در تلاش هستند تا گره‌گشای برخی مشکلات محرومان به ویژه ایتام باشند.
مدیرکل کمیته امداد گیلان بابیان اینکه کمک‌های خیران و نیکوکاران می‌تواند در قالب اهداء میوه، شیرینی و آجیل باشد خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار گیلان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را هم به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری اهداء کنند.
وی افزود : با مؤسسات خیریه همسو و همچنین خیران و نیکوکاران بسته‌های شب یلدا برای پر کردن سفره نیازمندان تهیه و بین خانوارهای تحت حمایت با اولویت ایتام، زنان بی‌سرپرست و بد سرپرست توزیع می‌شود.
اهرابی با اشاره به اینکه مردم نوع‌دوست گیلان می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد ۸۸۷۷۰۱۳# کمک‌های خود را برای تهیه بسته‌های شب یلدای نیازمندان پرداخت کنند افزود : نیکوکاران می توانند با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین را به عهده بگیرند.
شایسته ذکر است فرزندان محسنین کسانی هستند که والدین آن ها به دلیل بیماری ، زندانی غیرعمد ، عدم درآمد کافی و برخی معضلات اجتماعی از جمله اعتیاد توانایی تامین معیشت و نیازهای خانواده و فرزندان را ندارند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.