×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان:  ماموریت حراست،حفاظت از کیان جامعه ایثارگری است


عبدالله پاکاری در آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان،ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را نیاز اصلی جامعه دانست و عنوان کرد: این فرهنگ غنی بیشتر از هر چیز دیگری می تواند گره گشای مشکلات کشور در عبور از بحران ها باشد.
به گزارش گیلان پیام،پاکاری اولویت برنامه‌های بنیاد گیلان را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و تصریح کرد:توجه به مسائل و مشکلات ایثارگران و یادگاران شهدا یکی از مولفه های اصلی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت محسوب می شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به جایگاه حراست در سازمان ها،عنوان کرد: حراست در بنیاد شهید نقشی مضاعف تر و مسئولیتی خطیرتر دارد.
پاکاری ارتقای سلامت پرسنل بنیاد و حفاظت از کیان جامعه ایثارگری را از جمله ماموریت های حراست دانست و گفت:وظیفه حراست در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به مراتب فراتر و سنگین تر است.
وی با تاکید بر لزوم جلب جامعه ایثارگران برای افزایش رضایتمندی جامعه هدف و رسیدگی بهتر و بیشتر به مسائل و مشکلات،خاطرنشان کرد:امروز در جنگ نابرابر اقتصادی قرار داریم و لذا مردم فشار زیادی را متحمل می شوند. در این راستا باید تلاش کنیم نارضایتی خانواده های شاهد و ایثارگر در حوزه درمان و اشتغال را به حداقل برسانیم.
در این مراسم از زحمات تهیدست قدردانی و حقیقی به عنوان سرپرست جدید اداره حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان معرفی شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.