×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
استاندار گیلان تأکید کرد؛ فراهم سازی تقویت اعتماد عمومی با انجام فعالیت‌های مستمر نظارتی

استاندار گیلان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گیلان بر ضرورت فراهم سازی تقویت اعتماد عمومی با انجام فعالیت‌های مستمر نظارتی و پایش دقیق بازار تأکید کرد و گفت: رسیدگی فوری و قاطع به تخلفات ناشی از افزایش قیمت کالاها با بهانه اصلاح نرخ سوخت، در سریع ترین زمان و حتی در محل وقوع تخلف صورت گیرد.

به گزارش گیلان پیام، دکتر ارسلان زارع با قدردانی صمیمانه از مردم هوشمند و موقع شناس گیلان به سبب همکاری مناسب در اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و حضور منسجم در اجتماع بزرگ مردمی روز گذشته افزود: مردم ما نشان دادند که به صورت پیوسته بر آرمان‌های انقلاب اسلامی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب ایستاده اند و همواره می کوشند از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران صیانت کنند و در اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها اگر در تنگناهایی هم قرار بگیرند، هرگز زمینه سوء استفاده دشمنان مردم و نظام را فراهم نمی‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: مردم با همکاری هایی که دارند، این مسئولیت را برای ما سنگین‌تر کردند و باید بیشتر از گذشته با همتی مضاعف نسبت به چاره جویی برای رفع دغدغه‌های آحاد جامعه که به سبب اجرای طرح سهمیه‌بندی سوخت و اصلاح قیمت بنزین صورت‌گرفته گام برداریم تا در نرخ سایر اقلام و خدمات ارائه‌شده که نیاز روزانه آنهاست، تغییری صورت نگیرد.
نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین وظایف مسئولان در این مسیر، تقویت اعتماد عمومی با انجام فعالیت‌های مستمر نظارتی و نیز پایش دقیق بازار برای جلوگیری از سوء استفاده افرادی است که در چنین هنگامه‌ای، منافع عمومی را هدف گرفته‌اند.
وی خاطرنشان کرد: همانطور که در جلسه اخیر ستاد تنظیم بازار استان تأکید کردم؛ انتظارم از نهادهای مسئول این است که رسیدگی فوری و قاطع به تخلفات ناشی از افزایش قیمت کالاها با بهانه اصلاح نرخ سوخت، در سریع ترین زمان و حتی در محل وقوع تخلف، صورت گیرد.
استاندار گیلان بر ضرورت تقویت اعتمادسازی و اطمینان مردم با بازرسی‌های مستمر به ویژه رسیدگی به شکایت‌ها از طریق سامانه‌های اعلام شده و پیگیری دقیق تأکید کرد و گفت: اطلاع رسانی‌های لازم نیز در این ارتباط صورت گیرد تا مردم بدانند در تأمین کالاهای اساسی و استراتژیک و وجود اجناس در بازار نگرانی وجود ندارد.
وی افزود: سیاست نظارت دقیق و بازرسی متعدد از تولیدکنندگان، خرده فروشان و عمده فروشان همچنان با قوت استمرار داشته باشد تا هیچگونه نگرانی و اضطراب به مردم منتقل نشود.
دکتر زارع به اعلام شرکت فرآورده‌های نفتی مبنی بر ماندگاری سهمیه در کارت‌های سوخت تا شش ماه اشاره کرد و گفت: باید با اطمینان‌بخشی به مردم، آنان را دچار تشویش و اضطراب نکنیم و این ثبات و آرامش ایجاد شده در جامعه، قطعاً در روزهای آتی بیشتر خواهد شد.
وی بر لزوم اجرای دقیق و سریع تصمیم‌های گرفته شده در ستاد تنظیم بازار استانی و شهرستانی تأکید کرد و افزود: اعتقادم براین است هرچه نظارت‌ها بیشتر شود اثرات بهتری را در جامعه شاهد خواهیم بود.
نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه تمام تلاش‌ها در راستای تقویت اعتماد عمومی و کاهش دغدغه‌های مردم است، گفت: عمده مانور این روزهای رسانه‌های معاند بعد از اجرای طرح سهمیه‌بندی سوخت، ایجاد التهاب، نارضایتی و القاء نابسامانی در بازار و کمبود کالاها و تغییر نرخ‌هاست که خوشبختانه مردم می‌دانند از نظر تأمین کالاهای اساسی کمترین مشکلی وجود ندارد.
وی با تأکید بر اطلاع‌رسانی اقدامات صورت‌گرفته به مردم خاطرنشان کرد: یکی از نتایج ارزشمند اعتماد مردم گیلان، آرامشی است که در استان بویژه طی روزهای اخیر شاهد هستیم.
استاندار گیلان افزود: انتظار دارم صدا و سیما، رسانه‌ها، تشکل‌های مردم نهاد و روابط‌عمومی دستگاه‌ها موارد را به صورت دقیق به مردم منعکس کنند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.