×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
رییس شورای شهر رشت در گردهمایی شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای استان گیلان :جذب سرمایه گذار تنها راه فرار از مشکلات شهرداری ها است


اسماعیل حاجی پور رئیس شورای اسلامی شهر رشت، در گردهمایی شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای استان در سالن غدیر استانداری گیلان در سخنانی با بیان اینکه در گذشته امنیت خوبی برای شهروندان وجود داشت، اظهار داشت: جذب سرمایه گذار تنها راه فرار از مشکلات شهرداری ها است.
به گزارش گیلان پیام،اسماعیل حاجی پور افزود: برخی از رسانه ها با بازی کردن با آبروی شهرداران، موجب بر هم خوردن امنیت روانی در شهرها می شوند که این کار خلاف اخلاق و مورد پسند هیچ کس نیست.
وی شوراهای اسلامی شهرها و روستاها را نهادی مردمی و از دل مردم دانست و خاطر نشان کرد: به شوراها و نقش شان بی توجهی می شود. شوراها فرصتهای کم نظیری هستند که بهره گیری از آنها می توان مشکلات شهرها را به حداقل رساند.
رئیس شورا افزود: شوراها نهاد هایی مردمی هستند که باید از این پتانسیل برای توسعه شهرستانها به نحو احسن استفاده کرد.
حاجی پور ادامه داد: برخی از دستگاهها همکاری لازم را با شهرداری ندارند و به محض طلبکار شدن اقدام به قطع خدمات خود می کنند و این در حالیست که خود آن دستگاهها نیز به شهرداری بدهکارند.
وی با بیان اینکه وضعیت شهرداری بشدت نامناسب است، خاطر نشان کرد: جذب سرمایه گذار تنها راه فرار از مشکلات شهرداری ها است و ما می باید با پول سرمایه گذار شهر را بسازیم./انتهای پیام



برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.