×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
شهردار رشت در نشست شورای معاونان و مدیران شهرداری: هیچ بهانه ای برای به تعویق انداختن کارها وجود ندارد


شهردار کلانشهر رشت در نشست شورای معاونان و مدیران شهرداری این شهر با اشاره به ارتباط تنگاتنگ و همکاری صمیمانه شهرداری با نماینده ولی فقیه، نهادهای نظامی، انتظامی، ادارات و دستگاه های اجرایی گفت: با وجود این هماهنگی هیچ بهانه ای برای به تعویق انداختن کارها و امورات وجود ندارد.
به گزارش گیلان پیام،دکتر ناصر حاج محمدی در نشست شورای معاونان، مدیران مناطق و ستادی شهرداری رشت که با حضور رئیس و نائب رئیس شورای اسلامی شهر برگزار شد، تاکید کرد: با توجه به پیش بینی وضعیت هوا به وسیله سازمان هواشناسی و با توجه به احتمال بارندگی پیش رو، تمام کارکنان شهرداری باید در حالت آماده باش باشند تا هیچ مشکلی برای شهروندان‌ به وجود نیاید.
وی گفت: همه باید دست به دست هم بدهیم تا شهر به صورت شایسته و مطلوب اداره شود.
حاج محمدی با بیان‌ اینکه شهرداری رشت هم اکنون در شرایط دشوار اقتصادی قرار دارد، افزود: باید با برنامه ریزی دقیق نسبت به برون ‌رفت از این‌ مشکلات اقدام کرد.
شهردار کلانشهر رشت همچنین با توجه به فرا رسیدن بازگشایی مدارس و دشواری مسیرهای دسترسی درون شهری با افزایش ترافیک، تایید کرد: باید تلاش کنیم‌ تا نسبت به روان سازی ترافیک شهری اقدام شود.
حاج محمدی با بیان‌ اینکه شهرداری باید از خمودی و همچنین حاشیه ها فاصله بگیرد، ادامه داد: گزارش عملکرد صد روزه شهرداری رشت نیز در چند روز آینده آماده شده و به شورای محترم شهر ارائه می گردد.
وی گفت: تلاش شده است تا کمترین تغییرات، در این مدت کوتاه صورت بگیرد و هرگونه جا به جایی نیروهای انسانی انجام شده در کادر شهرداری رشت نیز بر اساس ضروریات انجام شود.
شهردار کلانشهر رشت همچنین زمان را برای اجرای فعالیتهای عمرانی و سرمایه گذاری بسیار کوتاه دانست‌ و افزود: امروز شهرداری برای انجام پروژه های سرمایه گذاری بهترین دوران خود را سپری می کند.
وی ادامه داد: از حضور ریاست فعلی شورای شهر که با کوله باری از تجارب حاکمیتی در خدمت مردم هستند و همچنین همکاری استاندار محترم گیلان با شهرداری رشت باید قدردانی نمایم.
حاج محمدی خبر داد: بسیاری از پروژه های سرمایه گذاری، مورد استقبال اعضای شورا قرار گرفته و در صورت‌ انجام سرمایه گذاری در این پروژه ها خیلی از مشکلات و عقب ماندگی های شهر برطرف خواهد شد.
شهردار رشت در ادامه افزود: شهرداری در تلاش است تا به ایده آل ها در زمینه توقعات و انتظارات شورای شهر دست یابد و رضایت همه اعضای شورای شهر را جلب کند.
وی بر لزوم‌ همسو و هماهنگ شدن با شورا تاکید کرد و افزود: باید یک صدا و متحد به سمت توسعه شهر گام برداریم.
حاج محمدی گفت: پروژه تراموای شهر رشت نیز باید با جدیت بیشتر دنبال شود و با این دیدگاه مباحث مربوط به تملک املاک مسیر ریلی نیز آغاز شده است.
شهردار رشت تصریح کرد: مدیران‌ مناطق هم باید نسبت به همسان سازی امور مالی اقدام کنند که این‌ مهم با ممیزی املاک و سرعت گرفتن بخش های فیزیکی پروژه های عمرانی امکان‌پذیر خواهد بود.
حاج محمدی گفت: مدیران‌ مناطق در شناسایی ظرفیتهای مالی و بهره برداری از آن اقدام‌ کنند و سعی نمایند در این‌ کار از یکدیگر پیشی بگیرند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.