×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
بازدید سرپرست استانداری گیلان از پروژه‌های عمرانی شهرستان آستانه‌اشرفیه

سرپرست استانداری گیلان از پروژه‌های عمرانی شهرستان آستانه‌اشرفیه بازدید کرد.
به گزارش گیلان پیام،دکتر ارسلان زارع با همراهی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از چند پروژه‌ عمرانی شهرستان آستانه‌اشرفیه به صورت میدانی بازدید کرد.
وی از صبر و بردباری مردم شهرستان آستانه اشرفیه بابت تأخیری که در اجرای برخی از پروژه‌های عمرانی به وجود آمده قدردانی کرد و اظهار داشت: هدف از بازدید این پروژه‌ها ، بررسی چگونگی روند اجرایی و مشکلات این طرح‌ها و تصمیم‌گیری برای تسریع در انجام عملیات پروژه‌های عمرانی از جمله پروژه پل کابلی سپیدرود عنوان کرد.
سرپرست استانداری گیلان پل کابلی سپیدرورد را از جمله پروژه‌های ضروری و مهم شهرستان آستانه اشرفیه عنوان و تصریح کرد: بر اساس اظهار نظر کارفرمای پروژه و قول پیمانکار امیدوارم تا پایان سال تکمیل و به بهره‌برداری برسد و موجبات رضایت مردم در آینده را فراهم نماید.
دکتر زارع در ادامه سفر خود به شهرستان آستانه اشرفیه از پروژه مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی و ایستگاه پمپاژ و تأسیسات جانبی آن بازدید کرد و در حاشیه این بازدید اظهار داشت: این پروژه تاکنون بعد از تاخیر زیاد ۸۱ درصد پیشرفت فزیکی دارد و به لحاظ ضرورت این طرح برای مردم شهرستان باید تسریع شود تا حداکثر در ایام دهه مبارک فجر به بهره‌برداری برسد.
گفتنی است پروژه احداث مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی و تأسیسات جانبی در سال ۹۴ عملیات اجرایی آن آغاز شده است و هدف از اجرای این پروژه جهت تأمین آب شرب شهر آستانه می‌باشد.
همچنین سرپرست استانداری گیلان از پروژه تعریض چهار خطه کردن محور آستانه اشرفیه به بندرکیاشر و طرح هادی روستایی دهشال دیدن کرد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.